Same- Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Kan noen fortelle meg litt om multiplayer delen av Far Cry? Er det bra? Mange som spiller? Hvordan funker det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Lurer på dette jeg og, legg gjerne med noen screenys Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 www.farcrythegame.com eller www.farcryhq.com her finner du all informasjon og bilder. P.S kan alle som spiller FC gå inn på www.farcryhq.com og laste ned map packs, da kommer dere inn på flere servere og noen av brettene er utrolig gode Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Far cry er glimrende i mp, men har ikke spilte villt mye da ikke kjenner de jeg spiller imot og så blir jeg drept av snipere med enenesta gan på hvert brett så det tar tid å komme inn i gamet og overleve Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 det er genialt i mp! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Vel...det er tre forskjellige "moduser" (vet ikke hva jeg skal kalle det ) FFA : (Free For All) Drep alle du ser TDM : (Team Deathmatch) Drep alle røde eller blåe (kommer an på hvilket lag du er på ) du ser Assault : Enten defend forskjellige ting som varehus osv....eller angrip dem..man må oppholde seg innen et visst område i et visst tid hvis en skal klare å overta denne tingen. (hvis man angriper) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Vel...det er tre forskjellige "moduser" (vet ikke hva jeg skal kalle det ) FFA : (Free For All) Drep alle du ser TDM : (Team Deathmatch) Drep alle røde eller blåe (kommer an på hvilket lag du er på ) du ser Assault : Enten defend forskjellige ting som varehus osv....eller angrip dem..man må oppholde seg innen et visst område i et visst tid hvis en skal klare å overta denne tingen. (hvis man angriper) assult , er det omtrent linkt som i unreal tournament 2004? Lenke til kommentar
agalate Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Nja, assault er mere capture the flag. I tillegg kan du, om du velger ingeniør, bygge opp forsvar rundt om på basen der flagget er, alt fra vegger til bunkere, tårn og maskingeværposter, samt å reparere disse når de ødelegges. Helt klart den beste multiplayer-modusen i FarCry. Det som irriterer meg mest med multiplayer er PunkBuster, en antijuks-sjekk som har en tendens til å time ut og kicke, uten at den egentlig har grunn til det. I tillegg har FarCry rota med patcher (de trakk tilbake patch 1.2 i midten av juli) så spillservere som er tilgjengelig for alle støtter begge, men jeg som spiller har enten eller og dermed blir ca. halvparten av serverene tilgjengelige for meg - noe jeg som regel ikke vet før jeg har prøvd å connecte. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 om du dør i FC når du spiller team, våkner du igjen, eller må du vente til ett lag har vunnet? Lenke til kommentar
netbrain Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 far cry er meget bra i mp. grafikken er sinnsjukt god og liker spesilet godt vann grafikk teknologien og long range vision. imponerende effekter og fysikk som gjør dettge spillet meget realistisk. Men jeg synes at binoculars i mp er litt for drøyt. det ødelegger en del. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Multiplayeren i Far Cry har én kjempesvakhet. Etterhvert som flere spillere kommer (dvs 5+) begynner spillet å sluke mer ressurser og etterhvert oppstår lagg og fps svingninger. Utslaget av det her er avhengige av hver manns maskin og enkelte vil ikke merke noe. Lenke til kommentar
agalate Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Lag-messig egner FarCry seg bedre på LAN, egentlig. om du dør i FC når du spiller team, våkner du igjen, eller må du vente til ett lag har vunnet? I Assault has hvert lag har "reinforcements" hvert 20 sekund (eller var det 15?), så om du dør må du vente til neste reinforcement før du respawner. I FFA og TDM spawner du på nytt på et tilfeldig sted noen sekunder etter at du dør. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg mener det er veldig bra på mp, har spilt mye selv. Kan anbefale TAW sine europeiske servere:) Assault er den beste modusen ja, men til å bynne med kan du spille litt FFA for og trene opp aimen. Det er selvfølgelig mange servere som lagger som pokker siden far cry er meget krevende (noen hundre ping). Men på TAW sine europeiske servere har jeg som regel 60-70 ping ( noe som er ganske bra i far cry).(har telenor 712 kb) Og hvis du har en dårlig pc ikke gikk å spill mp en gang da dette krever av pcen en singelplayeren gjør, så du må stille ned grafikken noen hakk. Og det er fryktelig irriterende da en spiller plutselig er der så er den der og så der. De er nesten umulig å treffe de (altså de som flyr rundt med 10-15 fps eller noe sånt med et radeon 9200 eller lignende. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg vil påstå det er noe som ikke er optimisert i koden ennå for når en spiller på LAN og begynner å få flere inn i gamet går pingen fra 5-15ms opp til 100ms. Som om det var noe slags minne-lekasje eller noe opplegg. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hmm. høres ganske bra ut, må vel ta turen til butikken jeg og Lenke til kommentar
monstar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har spilt Far Cry i LAN, syns at mappene er litt store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå