kroghelg Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei Var så "dum" å laste ned realplayer fra kazaa Filen var på ca 18 mb, eneste som skjedde når jeg åpnet den, var at et dos-vindu blinket mot meg i ca 1 sek...så skjedde ingenting. Har ikke merket noe "rart" med maskinen, finner heller ingen ukjente filer som ligger i taskmanageren. Når jeg prøve å slette den fila, får jeg beskjed om at den enten er skrivebeskyttet, eller i bruk av et annet program. Har kjørt både virussjekk og ad-aware, finner ingenting. Er dette noe jeg trenger å engste meg mye over eller? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er ikke sikker på om dette er noe å beskymre seg for, men jeg ville slettet filen uansett. Siden det ikke går på den "vanlige" måten, kan du prøve å slette den i safe-mode. Lenke til kommentar
kroghelg Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 har forsøkt å slette den i safe-mode, får samme beskjeden da å.............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå