Sir Zu Zwat Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) MSI K8N NEO Platinum Eit veldig bra kort fra MSI. Her har du det du trenger av funksjoner. For eksempel S-ATA, Dual GB-Lan og mye, mye mer. Eit bra hovedkort! AMD Athlon 64 3200+ 512KB cache, Boxed Ein veldig rask og god CPU. Veldig god til spilling. Geil 1.0GB (2x512MB) PC3200 CL2.5 1GB ram er rikelig. Geil skal være eit godt merke! Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB 9800PRO er et ganske greit kort, Powercolor ein ganske grei produsent. Hyundai Q995S 19" Flat 1600x1200 Silver/Black 1600x1200@75Hz. Ein ganske god skjerm! Aopen DVD-1648 Bonus Pack, Retail Ein grei DVD spillar vel?!? AOpen H600B 350W Drit bra kabinett faktisk! F/S PSU.. Thermaltake Smartfan2 80mm Ei grei vifte heilt sikkert! D-Link trådløst PCI-kort 11Mbps Greit WLAN kort! Keytronic KT2001 PRO Høykvalitetstastatur!! Logitech Pilot Optical Mouse USB/PS/2 Black Retail Svart.. Matcher det andre! Noe som burde forandres? Ser det bra ut? Er det verdt å betale 400kr ekstra for å få 1 brikke på 1GB? Håper på svar! - Ole Martin Endret 9. august 2004 av omiro Lenke til kommentar
z00l Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Går ut i fra at du har hardisk i fra før... ? Ellers så synes jeg det så veldig bra ut. Har samme HK & CPU. Sparker bra i fra det der -z00l- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg ville satset på å skaffe meg en harddisk, men det har du kanskje fra før? Og du har for lang signatur, kan bare være fire linjer(eller tar jeg feil?). Post hardwaren i profilen du Herr Brun Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hvis du ska spille mye, så er det vel kanskje verdt å kjøpe et av de nye kortene til ATI eller Nvidia? Ellers ser det vedig bra ut. Jeg hadde nok valgt 2 x 512 istedet for 1 GB.. Lykke til med nye maskinen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Han har jo valgt 2x512MB... Tror ikke du behøver den ekstra kabinettvifta. Det er vifte i kabinettet fra før, som forøvrig er et veldig bra kabinett. Og som sagt, hardisk er ofte en fordel. Du kan jo selvsagt leke deg med utsyret i BIOS, men det blir liksom ikke det samme. Hva er prisen på dette her? For å dette opp et alternativ til den Rammen: Corsair CMX512-3200XL. Den tar av! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Den rammen blir litt for dyr tror jeg.. Harddisk har jeg fra før ja Jeg har ikke så veldig lyst å bruke så sykt mye penger på skjermkort, tror 9800PRO blir helt ålreit for meg ass Geil er vel et bra merke? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Bestiller trolig på mandag.... Ingenting som burde forandres? Det er bra som det er? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Joda, rammen er bra den. Obs... Så det med 1GB RAM nå... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er helt fint som det er, bortsett fra at jeg ville skaffet et bedre wlan-kort, med etellerannet.g-standarden... den er også bakoverkompatibel i tilfelle du har etellerannet.b fra før. Herr Brun Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tror ikke du behøver den ekstra kabinettvifta. Det er vifte i kabinettet fra før, som forøvrig er et veldig bra kabinett. Stemmer, men den bråker mye, kjøp en papst vifte med 12db, hvis du vil bli kvitt litt støy da.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Bestilt!! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Passer hovedkort og minne? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Plz svar meg på det... Det blir sendt i mårra Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvor bestiller du disse komponentene? I så fall så står det på hovedkortet's info hvilke ram-brikker den er kompitabel for. Den cpu-en der skal jeg og bestille, er i farta med å bestille ny data nå! Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 En ting til! Har en venn som har akkurat samme grafikkort. Han har 100 fps i smoke på cs. Men det er jo bare barnemat for kortet da, han kjører maks grafikk på Far Cry og kortet har enda MYE å gå på Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Okay Men jeg finner ikke ut om HK'et støtter Geil minnet... Kan noen finne ut det for meg? Endret 9. august 2004 av omiro Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 En ting til! Har en venn som har akkurat samme grafikkort. Han har 100 fps i smoke på cs. Men det er jo bare barnemat for kortet da, han kjører maks grafikk på Far Cry og kortet har enda MYE å gå på Går dessverre ikke like greit i Doom3... Da må du gå for et X800XT eller et 6800GT/Ultra Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 En ting til! Har en venn som har akkurat samme grafikkort. Han har 100 fps i smoke på cs. Men det er jo bare barnemat for kortet da, han kjører maks grafikk på Far Cry og kortet har enda MYE å gå på Går dessverre ikke like greit i Doom3... Da må du gå for et X800XT eller et 6800GT/Ultra Viss du vil kjøre full grafikk ja! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) slapp helt av rammen passer. Det er helt fint som det er, bortsett fra at jeg ville skaffet et bedre wlan-kort, med etellerannet.g-standarden... den er også bakoverkompatibel i tilfelle du har etellerannet.b fra før. Herr Brun Det heter 802.11x hvis jeg ikke tar helt feil! Endret 9. august 2004 av gthaman Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Okay Men jeg finner ikke ut om HK'et støtter Geil minnet... Kan noen finne ut det for meg? Ja, hovedkortet støtter minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå