aarbogh Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei Jeg har akkurat skifftet til norskt tastatur på en HP omnibook XE3. Og alt virker untagen "større og mindre" tasten. Dette er den eneste tasten som er ekstra i forhold til det engelske tastaturet. Men jeg har satt de tiktige innstillingene i "Regional settings"! Noen som har en ide hvordan jeg kan få det til å funke? hm Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 "Større og mindre"-tasten? Er det noe eget som HP har? I såfall må du sannsynligvis legge inn egen driver for tastaturet Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tror han mener krokodille tegnene <> ? Lenke til kommentar
aarbogh Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ja, jeg mener "krokodille"-tegnene. Som jeg ikke har... Har prøvd å oppdatere BIOS uten at det hjalp. hm Lenke til kommentar
gather Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) hvis jeg skulle bytta tastatur på en pc hadde jeg hørt med produsenten om det gikk ann å kjøpe et norsk for en billig penge Edit: det har du vel gjort prøvd å formatere å reinstalle pcen Endret 6. august 2004 av gather Lenke til kommentar
aarbogh Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Har fått det til å funke! Tok å startet maskinen uten tastatur, koblet så til tastaturet etter at maskinen var startet. Vips det funker. <<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>> PS: Ja, det er et HP orginalt tastatur! hm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå