thomie6600 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) http://www.ulrp.com/photos/accident/graphics/carwreck.mpg (http://magasinet.startsiden.no/magasinet/c...view/full/43326) (http://www.snopes.com/photos/accident/carcrash01.asp) Endret 6. august 2004 av thomie6600 Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Holy shit.. må ha gjort on det der ja.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tror heller vi bør si: "Ikke kjør på rødt". Det er jo åpenbart at det var bilistenes skyld. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det der var vel fake tenker jeg. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tror heller vi bør si: "Ikke kjør på rødt". Det er jo åpenbart at det var bilistenes skyld. Betty (75) kjørte på rødt. Mannen som gikk over gikk også på rødt. Bilen som kommer fra høyre hadde grønt. Utrolig at fyren bare labber over når det kommer biler i full fart fra høyre. Det gikk heldigvis bra med alle som var involvert i ulykken. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja, det der minner meg om filmen "Magnolia" med bl.a Tom Cruise. Timing!!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Det der var vel fake tenker jeg. Ok. Det er fullstendig ekte men. Endret 6. august 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Det der var vel fake tenker jeg. Ok. Det er fullstendig ekte men. Og det har du bevis på? Snopes siden er kjent for å legge ut ting som ikke er ekte. Alexf: Mener du at han mannen som ble truffet overlevde? Endret 6. august 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Når skal folk lære å se seg for i trafikken...? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Alexf: Mener du at han mannen som ble truffet overlevde? Det står hvertfall det på den 2. linken på startsiden magasinet. Ser ikke helt hvordan eller hvorfor det skulle være fake. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det der var vel fake tenker jeg. Ok. Det er fullstendig ekte men. Og det har du bevis på? Snopes siden er kjent for å legge ut ting som ikke er ekte. Alexf: Mener du at han mannen som ble truffet overlevde? Nei, jeg har ikke bevis. Selvfølgelig er Snopes kjent for det. Det er derfor de har den sant/usant-greia for å kunne bekrefte en av delene når de har en pålitelig kildes informasjon. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg får ikke filmen til å funke... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det der var nesten moro, så ufattelig tima. Hva er oddsene for at man blir truffet av en bil som velter når man går over gata? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Det der var nesten moro, så ufattelig tima. Hva er oddsene for at man blir truffet av en bil som velter når man går over gata? Veldig små. Det er derfor du og kameraten din og jeg og morrami og morradi vanligvis ikke pleier å bli truffet av to rullende biler hver gang dere/vi går på rødt. Sånt må skje en eller annen gang med en eller annen person. Nå fikk vi det servert på film. Endret 7. august 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Alexf: Mener du at han mannen som ble truffet overlevde? Det står hvertfall det på den 2. linken på startsiden magasinet. Ser ikke helt hvordan eller hvorfor det skulle være fake. Har litt vanskelig for å tro at noen kan overleve noe sånt. Fyren blei smadra flat. Hvem overlever sånt? Fant ikke noe på de linkene om at alle overlevde, bare de som kjørte bilene. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg vet ikke noe mer enn noen andre her, men jeg tror på det jeg så og leste. Og hvem overlever noe sånt? Vel, den karen tydeligvis. Jeg tror ikke folk her inne har mulighet til å dømme risiko for død til omlag 100% ved hjelp av et bittelite klipp. Klart, man ser at han blir påkjørt svært hardt. Som man blir fortalt i infoen på en av linkene, ble han fastslått død på åstedet, men han begynte visstnok å puste senere igjen. Kroppen er rar dere (artig bevis, dog lite relevant, men: http://www.near-death.com/experiences/research10.html). De på sykehuset er dessuten jævlig flinke. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Her er artikkelen http://www.snopes.com/photos/accident/carcrash01.asp Han lever tydeligvis. Vet om en som bor i samme området som denne ulykken skjedde, han sier at mannen har problemer etter ulykken. Han lever nok ikke e normalt liv Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Stuntvideo fra virkeligheten24. mai i år gikk Scott Tegtmeyer (42) på rødt lys i et kryss i Dayton, Ohio. Betty J. Hayslip (75) passerte også det røde lyset, men i bilen sin. Dermed smalt hun inn i en kryssende bil. Denne ble kastet rundt, og rullet over Scott. Hele episoden ble fanget opp av et videokamera som skal ta bilister som passerer på rødt. Den utrolige videoen, som er som tatt ut fra et Hollywood-stunt, kan du se her. Resten av historien finner du her. P.S. Alle tre involvert i ulykken slapp fra det med liv og helse i behold. Det er utrolig, tatt i betraktning bilen som moser over Scott Tegtmeyer. D.S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå