KrizzE Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 jeg har tenkt å kjøpe meg bærbar pc, og jeg fant denne som så veldig grei ut.. noen som vet om den er noe tess? Den er på denne siden: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=3 Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei, vi spurte om vi kunne låne denne PC-en til test, men det kunne de ikke, pga noen andre skulle teste den. Litt rart, virka som om de andre krevde at vi ikke fikk teste den. Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Det kommer snart en test av Elitegroups A901 på dinside.no/data Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Men er det så bra med eksternt batteri på en bærbar da ? - Såg på Multicoms sider og det virket til meg som om det kun var muligheter med eksternt batteri til den ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 det kommer også en med pentium 4 CPU(elitegroups hjemmeside) Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Det stemmer at eneste batterimulighet er eksternt. Hvorvidt dette er bekvemmelig, må hver enkelt bedømme. Vår erfaring er at få brukere har et primærbehov for den svært kompakte bærbare (som normalt koster mye mer), og har derfor valgt å satse på Elitegroup. ECS selv ønsker å markedsføre disse som "flate klientene" fremfor laptoper. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei, vi har nu bestilt A928 til test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå