Gå til innhold

Hva syntes du NÅ om doom3?


Rash

Anbefalte innlegg

Har spilt ganske langt. Var ganske imponert en periode. Grafikken og monstrene var kule, lyseffektene fantastiske! men....så ble jeg lei. alle de scriptede scenene, alle når-jeg-tar-denne-armoren-så-skjer-det-noe-skummelt) blir litt fort gammelt.

 

Jeg hadde stor tro på doom3, absoulutt. Gledet meg lenge, men min [/b]mening er at doom3 bare er fantastisk grafikk, shut em up blir fort kjedelig.

 

Det er VELDIG skremmende med en gang, men etter en liten stund blir man ikke skremt lengre og monstrene opptrer likt hver gang. Noen blir faktisk skikkelig irriterende!! :thumbdown:

 

hva syntes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig at mye går igjen og igjen, men det er noe helt spesielt som skjer, når en sitter i et helt mørkt rom, og i spillet går inn i et helt mørkt rom, så hører en plutselig bare masse mistenkelige stemmer, man drar opp lommelykten, og så har en beistet midt i trynet, da slår hjertet plutselig litt fortere. Jeg blir ikke lei av det, bare en smule skremt.

 

Kan ikke si at jeg har kjedet meg så langt.

Lenke til kommentar
Har spilt ganske langt. Var ganske imponert en periode. Grafikken og monstrene var kule, lyseffektene fantastiske! men....så ble jeg lei. alle de scriptede scenene, alle når-jeg-tar-denne-armoren-så-skjer-det-noe-skummelt) blir litt fort gammelt.

 

Jeg hadde stor tro på doom3, absoulutt. Gledet meg lenge, men min [/b]mening er at doom3 bare er fantastisk grafikk, shut em up blir fort kjedelig.

 

Det er VELDIG skremmende med en gang, men etter en liten stund blir man ikke skremt lengre og monstrene opptrer likt hver gang. Noen blir faktisk skikkelig irriterende!! :thumbdown:

 

hva syntes dere?

Hva jeg synes? Jeg synes dette er så feilpostet som det går an.

 

Ting&Tang vedrørende Doom3 postes her

Lenke til kommentar
Har spilt ganske langt. Var ganske imponert en periode. Grafikken og monstrene var kule, lyseffektene fantastiske! men....så ble jeg lei. alle de scriptede scenene, alle når-jeg-tar-denne-armoren-så-skjer-det-noe-skummelt) blir litt fort gammelt.

 

Jeg hadde stor tro på doom3, absoulutt. Gledet meg lenge, men min [/b]mening er at doom3 bare er fantastisk grafikk, shut em up blir fort kjedelig.

 

Det er VELDIG skremmende med en gang, men etter en liten stund blir man ikke skremt lengre og monstrene opptrer likt hver gang. Noen blir faktisk skikkelig irriterende!!  :thumbdown:

 

hva syntes dere?

Hva jeg synes? Jeg synes dette er så feilpostet som det går an.

 

Ting&Tang vedrørende Doom3 postes her

Helt korrekt og det er MANGE slike threads i den kategorien. Vennligst bruk en av de. Posten stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...