abene Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 SP2 utsettes...igjen Microsoft utsetter SP2 i siste liten... for hvilken gang? Nå begynner det å spøke for denne store oppdateringen for Windows XP. Har Microsoft mistet kontrollen? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Syns dette bare er positivt jeg. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Syns dette bare er positivt jeg. Positivt at de alldri kan gjøre seg ferdig...? Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hvorfor kan ikke MS bare si at det kommer i løpet av høsten. Alle vet vel at om du setter en eksakt frist for deg selv er det en fare for at du blir hengt ut i media om du ikke klarer det... Og nå har MS satt frister for seg selv mange ganger, de må da snart lære... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Syns dette bare er positivt jeg. Positivt at de alldri kan gjøre seg ferdig...? At de tar seg god tif å gjør det orntli' istedenfor å haste av sted med det. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Syns dette bare er positivt jeg. Positivt at de alldri kan gjøre seg ferdig...? At de tar seg god tif å gjør det orntli' istedenfor å haste av sted med det. Det mener selvfølgelig jeg også, men de har da hatt rikelig med tid nå. Desuten kan de slutte å si utgivelsestidspunkt når de vet at de trenger så mye tid at de må ustette flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå