Torjus Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Arhh!!!! søppek2k!!! STRØMMEN GIKK!!!! æææææ Helt forferdlig Ser bare alle akvariene, lysene og PC'n slokner og jeg ser ikke en dritt i rommet. Så jeg bare la meg til å sove. 5min etterpå så smalt det i rommet og alt av lys osv gikk på igjen Jaja Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ja, når PC'n kom på, pga høytallerene stod på, og de lager en slags smelle lyd når de slås på Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Strømme gikk i går her Ikke mulig å se en dritt her nede da Endret 6. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Strømme gikk i går her Ikke mulig å se en dritt her nede da Sant, jeg gikk i labytint i rommet for å finne senga Bor du på sørlandet? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) østlandet that is Gikk i labyrint for å finne veien opp jeg, skalla i både skapet mitt å døra EDIT: møkka leif Endret 6. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 østlandet that is Gikk i labyrint for å finne veien opp jeg, skalla i både skapet mitt å døra Molo Jeg brukte mobil som lommelykt... gikk ikke så bra, men det gikk.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Fannt ikke moblien min jeg Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja, når PC'n kom på, pga høytallerene stod på, og de lager en slags smelle lyd når de slås på derfor det smeller er fordi at kondensatorene lader seg opp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 *kaste over til gledesutbrudd* Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg deler min glede med deg. Skulle ønske strømmen gikk oftere her Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det var enda morsommere her. Vi satt og så på en skummel film, og plutselig slo lynet ned, det smalt som et pistolskudd i TV som selvfølgelig røk. Automatsikringen slo ut i skapet. Ingenting annet ble skadet, men TV røk og vi får ikke sett film igjen før over helgen (jeg plantet ikke de smileyene frivillig!). Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Strømmen gikk her også, men bare i et par sekunder av gangen. Ganske irriterende når man sitt med pcn, som skrur seg av og på ca 5 ganger hvert minutt.. nordnorge her Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 *kaste over til gledesutbrudd* Glede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå