Erlendz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 I morgen får jeg min siemens M65. Tenker jeg kommer til å bestille en rekke java spill. Så det jeg lurer på er hvor kan man bestille M65 spill? Jeg har søkt litt rundt og de fleste plassene står ikke M65 oppført på lista. Eneste jeg har funnet med M65 spill er her. Noen som vet av flere steder? Noen som har spill å anbefale? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har du sjekket på club-siemens.net? De pleier å ha linker til sånt tror jeg. Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Gå til Telenors wapsider (wap.telenormobil.no), der kan du betale for spillene med abonnementet ditt. Nesten samme som Rabbit.no, men tror Telenor har noen flere spill. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Gå til Telenors wapsider (wap.telenormobil.no), der kan du betale for spillene med abonnementet ditt. Fins det noen steder det går an å lese om spilla på telenor sine sider? Gidder ikke kjøpe spill bare fordi navnet var kult, liksom... Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja, på rabbit.no får du i allefall se endel screenshots, beskrivelse og ofte trailer. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Oppdaga at GameSpot faktisk har reviews av veldig mange av spilla som kan kjøpes i Gnore. Ellers er det bare rabbit.no og wap.telenormobil.no som har spill til CX65/M65? Endret 6. august 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 I Norge er det nok bare de ja tror jeg. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Takk for svar Er det noen som har testet noen av spillene på rabbit? Hvilke av dem er bra? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er det noen som har testet noen av spillene på rabbit? Hvilke av dem er bra? Hvis du finner et der som ser tøft ut, er det en god sjangs for at du finner et review på www.gamespot.com Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Noen som har oppdaget nye steder man kan skaffe spill til M/CX 65? Eller er det fremdeles bare rabbit.no og wap.telenormobil.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå