FenrisC0de Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hehe, etter og ha lest igjennom utallige "Beste anti-virus" poster, så tenkte jeg å starte en fresh Beste Brannmur post.. (mulig dette har blitt postet før, men det er sent og jeg fant lite).. Akkurat nå bruker jeg sygate personal firewall pro 5.5 og er MEGET fornøyd med den. Den er muligens litt komplisert for en ikke-pc-kyndig person, men for meg er den perfekt. Men det jeg ikke vet, er hvor bra den faktisk er.. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 iptables er min favoritt Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 bruker norton internet security og er fornøyd med det Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 iptables er vel Linux firewall? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 iptables er vel Linux firewall? jo.... hva har det med saken? det er et brannmurprogram, og det er utrolig bra.... Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 wil Ser du noen sted på skjermen at det står "bare windows brannmurer", i så fall bør du slutte med dop, å gå og legge deg. Over til det dreier seg om, må jeg nok si at iptables er min favoritt. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Vil anbefalle Sygate Personal Firewall. Ellers venter jeg på SP2 for å skjekke den intigrerte firewall'en der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå