Spragleknas Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Ser at "Gledesutbrudd" er en fin og artig kategori. Hva med en plass vi kan "blow of some steam"? Mange ganger blir jeg så rasende av foskjellige grunner at det hadde vært godt å fått utløp for det. Dessuten hadde det vært artig å lese...spesielt at andre faktisk har det kjipere enn deg selv . EDIT: &¤#%# leif i topic Endret 6. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Denne tråden er feilpostet Vet at det er litt diffust og rett og slett enkelt å velge feil, men dette går under tilbakemeldinger til "Forumet" (og forumstyret, om jeg ikke tar helt feil)... Flyttes! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Det va da som #¤&% ... post den heller under "Raseriutbrudd" Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 skriv det heller i notepad og lagre den på skrivebord, også kast den så i papirkruven... Bill leser den da i allefall. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 QUOTE (JEG76 @ 06/08/2004 : 03:32) Ser at "Gledesutbrudd" er en fin og artig kategori. Hva med en plass vi kan "blow of some steam"?Mange ganger blir jeg så rasende av foskjellige grunner at det hadde vært godt å fått utløp for det. Dessuten hadde det vært artig å lese...spesielt at andre faktisk har det kjipere enn deg selv .EDIT: &¤#%# leif i topic Støttes! Strømmen gikk akkurat Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ser det. Hadde passet fint den, ja Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hehe, god ide, men den kom vel nok til og bli overspammet:p Passe på at den ikke teller mot post counter da hvertfall.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 QUOTE (Snabben @ 06/08/2004 : 04:53) hehe, god ide, men den kom vel nok til og bli overspammet:pPasse på at den ikke teller mot post counter da hvertfall.. Skulle til å si det samme. Overspamming trenger vi værtfall ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er evig nok av +1 spammers her på forumet Støtter heller en omdøping av Gledesutbrudd til Gledesutbruidd & Raserianfall hvis det skulle være nødvendig, men jeg ser ikke behovet for dette egentlig. Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg synes egentlig at Gledesutbrudd er en veldig teit kategori. Kunne like gjerne hvert tatt i Søppel. Har hverfall ikke noe behov for en Raseriutbrudd kategori. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Så lenge forumkategorier kan velges vekk når man bruker 'post since last visit'-adressen, så kan dere opprette kategorier som omhandler egg og tånegler hvis det så skulle være behov for det. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Pussig, har tenkt tanken på å foreslå det samme... En evt. "sammenslåing" som B|Real foreslår synes jeg kan være en god idé... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Til raseriutbrudd kan dere vel heller benytte www.forbanna.com? Begynner vel å bli vel mange emner på dette forumet som drar litt vel langt ut ifra hardware? Trenger vi virkelig flere? des,OUT! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 QUOTE (Desdichado @ 06/08/2004 : 12:14) Til raseriutbrudd kan dere vel heller benytte www.forbanna.com?Begynner vel å bli vel mange emner på dette forumet som drar litt vel langt ut ifra hardware? Trenger vi virkelig flere? des,OUT! Enig.. støttes Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 QUOTE (Cornel @ 06/08/2004 : 03:46) skriv det heller i notepad og lagre den på skrivebord, også kast den så i papirkruven... Bill leser den da i allefall. Tog an ikke Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Ikkje eg hellår... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Støttes. Mye morsommere å høre på hva folk blir forbanna av, enn hva de hopper av glede for. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Mon tro om den hadde utviklet seg som no.alt.frustrasjoner på usenet? Meget deprimerende lesning til tider.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Frivillig å lese ;-) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Støtter endring fra "Gledesutbrudd" til "Gledesutbrudd og raserianfall". Endret 13. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg