Lungemannen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Til et fremtidig prosjekt trenger jeg noen føtter lignende de som ofte er å se på hifi recievere o.l. Her er omtrent det jeg mener. Er det noen som vet hvor man kan få tak i slike? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ikke helt det du viser men dette er føtter du kan vurdere. LINK De må selvfølgelig kuttes ned litt (det er enkelt) og lage litt annet feste (litt verre). Lenke til kommentar
Flames Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Dra på dynga og finn gamle receivere, så skrur du bare av føttene.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Hehe, jeg vuderer nesten det! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 :!: Elkjøp i nerheten? Jeg stakk dit når jeg så innlegget.. (Skulle sende parabol tuneren til service egentli, men sjekka bakom der der alle setter fra seg elektro deler osv..) Der så jeg en slik gammal forsterker med slike føtter.. "Børsta stål" eller noe.. Slik blanke som du viste.. Så istede for å kjøpe, stikk å hent hos din nermeste elektro forhandler... Lenke til kommentar
moray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Elfa Monacor Eller så kan du jo bruke høyttaler-spikes.. F.eks. Eltek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå