KennethJS Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg får ikke dette til å fungere på min splitter nye g556E. Har et trådløst kort liggende hjemme som jeg tester på maskinen nå, og det går jo strålende. Skjønner ikke hva som kan være galt med det innebygde...har ikke tenkte å begynne å skru for å si det sånn. Akkurat som om den ikke har antenne i det hele tatt...den skjermen kommer opp nede i hjørnet, men den finner ingen nettverk...men det gjør jeg altså med det trådløse kortet.. Dette problemet er nevnt under en annen tråd også, men jeg synes den trenger litt egen oppmerksomhet, ettersom dette kansjke også gjelder andre som har kjøpt samme pc`en takk Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Har du testet det andre trådløskortet på den bærbare pc'en eller på en annen pc? Sjekk PM KennethJS Endret 6. august 2004 av ArcticIce Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 ingen andre som har vært borti dette problemet? Lenke til kommentar
piit Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har lest at laptopene ofte blir levert uten at antennen er tilkoblet det innebygde kortet. Du kan jo åpne maskinen og sjekke. Tror kortet sitter under tastaturet. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 åpnet lokket. og der var begge ledningene kopleti , med en svart teipbit over.... Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 aaargh..så kjedelig å måtte sende inn maskinen etter bare et døgn. De har ikke flere på lager heller, så det tar sikekrt en måned før noe skjer... *håper at noen sitter på en løsning* Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 har dere andre også den teipbiten? kansjke en eller annen moroklump som har glemt å ta den av..? aner ikke jeg.. er litt desperat Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har du lagt inn drivere til den? Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 jepp...har til og med lagt inn den riktige driveren.. det var ikke de tsom var problemet Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) har forresten noen av dere som har denne maskinen lastet ned ny skjermkort-driver? ( link?) eller ny bios..( link?) kanskje det hadde hjulpet ..( ikke skejrmkor, men bios , altså) Endret 6. august 2004 av KennethJS Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 JIPPI. klarte det! Det var som noen sa snakk om "channel". klarte endelig å kople meg inn på routeren nede, hvor kanalen stod på "12"...mitt kort kunne bare gå fra "1" til "11"..... DEILIG!! (nå er det bare den dustepixelen om irriterer) Lenke til kommentar
hce Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 DEILIG!! (nå er det bare den dustepixelen om irriterer) Prøvd å masere den litt? Hvor på skjermen er den og hvilken farge har låst seg? Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Pixelen er blå..men noen ganger svart. har prøvd masseringstipset uten lykke, dessverre..den er ikke akkurat i synsfeltet, men litt oppe til venstre Endret 6. august 2004 av KennethJS Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 eneste er at nettet er litt ustabilt nå da....logges av innimellom. Det er sikekrt fiksbart det også, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå