XanderX Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Finnes det Ratt og pedaler med clutch Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tror ikke det er bilspill med støtte for dette, da vil det heller ikke være noe nytte i å lage det. Men som sagt, jeg vet ikke sikkert. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Racer* støtter clutch. *Racer is a free cross-platform car simulation project (for non-commercial use), using professional car physics papers to achieve a realistic feeling. Cars, tracks and such can be created relatively easy (compared to other, more closed, driving simulations). The 3D and other file formats are, or should be, documented. Editors and support programs are also available to get a very customizable and expandable simulator. OpenGL is used for rendering. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 GTR (kommer) støtter clutch. Også diverse Nascarspill. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tror ikke det er bilspill med støtte for dette, da vil det heller ikke være noe nytte i å lage det. Men som sagt, jeg vet ikke sikkert. Race Driver 2, GTR og GranPrix 4 er 3 spill jeg sånn i farten kan komme på støtter clutch Anyways, jeg er selv sånn halveis på leting etter det trådstarter spør etter, men har ikke funnet det ende, men det finnes ganske sikkert Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Whamo!!! http://nascar.about.com/library/weekly/aafprperfpedals.htm Lenke til kommentar
Mr-Zin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 det er mange bil spill som støtter clutch, den option får man når man har ratt og pedaler installert, så får man gjerne clutch opp som et alternativ, men jeg har ikke sett noen "ratt og pedaler" med clutch. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 finnes det også noen med manuellt gir og eller? Som i Sega Rally greiene osv? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 finnes det også noen med manuellt gir og eller? Som i Sega Rally greiene osv? De fleste bilspill støtter jo manual giring. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 finnes det også noen med manuellt gir og eller? Som i Sega Rally greiene osv? De fleste bilspill støtter jo manual giring. Tror han tenker på ratt og pedaler med ordentlig giring, altså med 1., 2. osv hver for seg Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Du kan jo sjekke eBay e.l. for disse. De skal visstnok være ganske gode, og har muligheten til å få støtte i ganske mange spill. Bla litt rundt på siden for ordentlige girspaker også... Review på Avault Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Dårlig fortalt av meg, jeg mente med en posisjon for hvert gir, altså at man må vite hvor girene befinner seg osv. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Lettere å kaste seg inn i en skikkelig bil enn å lete i år og dag etter et pedalsett som sikkert koster manfoldige tusen (spesielt om du skal ha 1-4/5/6 +R) Finnes gjør det nok, men det er da morsommere å kjøre irl Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) det kommer helt ann på hvilken type kjøring man tenker seg forøvrig er den eneste plassen jeg har sett ratt+pedaler med clutch og skikkelig stick shift den plassen olaaaaa postet link til, men de fleste skikkelige der var jo ute av produksjon.. Endret 6. august 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå