Gå til innhold

Ratt og pedaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Racer* støtter clutch.

*Racer is a free cross-platform car simulation project (for non-commercial use), using professional car physics papers to achieve a realistic feeling. Cars, tracks and such can be created relatively easy (compared to other, more closed, driving simulations). The 3D and other file formats are, or should be, documented. Editors and support programs are also available to get a very customizable and expandable simulator. OpenGL is used for rendering.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er bilspill med støtte for dette, da vil det heller ikke være noe nytte i å lage det.

Men som sagt, jeg vet ikke sikkert.

Race Driver 2, GTR og GranPrix 4 er 3 spill jeg sånn i farten kan komme på støtter clutch ;)

Anyways, jeg er selv sånn halveis på leting etter det trådstarter spør etter, men har ikke funnet det ende, men det finnes ganske sikkert

Lenke til kommentar
:love:

finnes det også noen med manuellt gir og eller? Som i Sega Rally greiene osv?

De fleste bilspill støtter jo manual giring.

Tror han tenker på ratt og pedaler med ordentlig giring, altså med 1., 2. osv hver for seg

Lenke til kommentar

det kommer helt ann på hvilken type kjøring man tenker seg :devil:

forøvrig er den eneste plassen jeg har sett ratt+pedaler med clutch og skikkelig stick shift den plassen olaaaaa postet link til, men de fleste skikkelige der var jo ute av produksjon.. :(

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...