Gå til innhold

weapon spam

Anbefalte innlegg

hva legger dere i weapon spam i multiplayer Deathmatch ? OK, det innlysende er jo når man skyter på måfå og får inn en treff mer eller mindre tilfeldig, men er det noe mer enn det? Kan man karakterisere en spillestil som spammete? Finnes det noe "rules of conduct" på dette?

[ Denne Melding var redigert av: Zardoz på 2002-04-28 17:32 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-28 17:31, psilocybe skrev:

får du en kill, så får du en kill.. enkelt og greit..

men det er jo ganske bortkastet, egentlig.. bedre å lære seg å sikte :smile:

jo det er greit nok, men la oss si det finnes 5-10 personer på en server (f.eks. i UT) hvor flesteparten slåss i samme område. Og så kommer jeg inn fra en helt annen kant, sikter inn en shock combo eller loader seks raketter inn i folkemengeden og får monsterkill. Er det spam??

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-28 19:41, Ever skrev:

Nei. Spam er mer å stikke fram hodet i cs, tømme et clip, og gjenta.

det er begrenset hvor mye effekt du får av det, da. 3-4 clips holder ikke så lenge med den metoden.

spamming med paraen er kjekt for å holde fi borte fra et område, dog.. peprer du (som CT) dørene som skiller T-området fra CT-området på aztec, kan resten av teamet som oftest komme seg over broen uten problemer.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-29 00:34, El_PoLLa skrev:

jepp.. alltid når jeg har para på aztec plaffer jeg ut døra - skyter de som kommer ut den og noen ganger de som er bak... 1/3 av gangene blir det hs gjennom døra
:grin:

Prøv å skru av aim-bot'en din neste gangda :razz: Vel..er vel ikke så mye å skryte av at man hs'er en fyr man ikke ser. Ganske tilfeldig hvor kulene går da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...