Zardoz Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 hva legger dere i weapon spam i multiplayer Deathmatch ? OK, det innlysende er jo når man skyter på måfå og får inn en treff mer eller mindre tilfeldig, men er det noe mer enn det? Kan man karakterisere en spillestil som spammete? Finnes det noe "rules of conduct" på dette? [ Denne Melding var redigert av: Zardoz på 2002-04-28 17:32 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 får du en kill, så får du en kill.. enkelt og greit.. men det er jo ganske bortkastet, egentlig.. bedre å lære seg å sikte :smile: Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 17:31, psilocybe skrev:får du en kill, så får du en kill.. enkelt og greit.. men det er jo ganske bortkastet, egentlig.. bedre å lære seg å sikte :smile: jo det er greit nok, men la oss si det finnes 5-10 personer på en server (f.eks. i UT) hvor flesteparten slåss i samme område. Og så kommer jeg inn fra en helt annen kant, sikter inn en shock combo eller loader seks raketter inn i folkemengeden og får monsterkill. Er det spam?? Lenke til kommentar
Ever Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Nei. Spam er mer å stikke fram hodet i cs, tømme et clip, og gjenta. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 19:41, Ever skrev:Nei. Spam er mer å stikke fram hodet i cs, tømme et clip, og gjenta. det er begrenset hvor mye effekt du får av det, da. 3-4 clips holder ikke så lenge med den metoden. spamming med paraen er kjekt for å holde fi borte fra et område, dog.. peprer du (som CT) dørene som skiller T-området fra CT-området på aztec, kan resten av teamet som oftest komme seg over broen uten problemer. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 jepp.. alltid når jeg har para på aztec plaffer jeg ut døra - skyter de som kommer ut den og noen ganger de som er bak... 1/3 av gangene blir det hs gjennom døra Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-29 00:34, El_PoLLa skrev:jepp.. alltid når jeg har para på aztec plaffer jeg ut døra - skyter de som kommer ut den og noen ganger de som er bak... 1/3 av gangene blir det hs gjennom døra Prøv å skru av aim-bot'en din neste gangda :razz: Vel..er vel ikke så mye å skryte av at man hs'er en fyr man ikke ser. Ganske tilfeldig hvor kulene går da! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 vet ikke jeg, har aldri fått annet enn hs når jeg skyter gjennom vegger og slikt - bug kanskje? jeg og en kamerat vota på ff og spamma granater inn spawn mens folk kjøpte våpen - hev en hver og det var om og hive først :smile: Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 hmm jeg skjønner at det å spamme i CS er akseptert :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 spamme er jo dritgøyt :smile: spill som er realistiske blir stress, vanskelige, avanserte, inneholder gjerne irriterende begrensninger og "mangler" osv. spill skal være enkle, slik som sc, cs var før og serious sam f.eks., mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå