kristian_e Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hei.. er det noken som har erfaring med siemens s65?? er det noken som har hatt problem med den?? er mobilen å ambefale??? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Denne telefonen har ikke kommet i butikkene i Norge ennå..., men det er en person som har skrevet en erfaring av den i prisguiden(!) Lenke til kommentar
kristian_e Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) dei he no aventert telefonen i expert-katalogen..so då må no dei ha telefonen Endret 6. august 2004 av kristian_e Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 dei he no aventert telefonen i expert-katalogen..so då må no dei ha telefonen Nope. Det må de ikke, og det har de nok ikke heller. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 MPX.no har 17. august som ubekreftet dato på telefonen, så det tar nok litt mer tid før folk får tak i den. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Denne telefonen har ikke kommet i butikkene i Norge ennå..., men det er en person som har skrevet en erfaring av den i prisguiden(!) Og den erfaringen der har vært der lenge. Er sikkert en som digger telefonen så mye at han bare la inn noe. Lenke til kommentar
Lech_Nech Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har testet den! Den var veldig lik M/CX65, men jeg vil si at skjermen er mye bedre enn K700 som jeg nå tester til min side! Altstå når jeg sier at skjermen er mye bedre mener jeg at det bedre farge gjengivning! Størelsen på selve telefonen er hel ok. Men noe jeg savner er MP3, selv om det går ann å spille AAC filer på den! Han jeg testa mobilen hos var fra England! Jeg vil anbefale denne telefonen! Noe jeg faktisk likte var tastaturet det var klart bedre enn C65! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har testet den! Den var veldig lik M/CX65, men jeg vil si at skjermen er mye bedre enn K700 som jeg nå tester til min side! Altstå når jeg sier at skjermen er mye bedre mener jeg at det bedre farge gjengivning! Størelsen på selve telefonen er hel ok. Men noe jeg savner er MP3, selv om det går ann å spille AAC filer på den! Han jeg testa mobilen hos var fra England! Jeg vil anbefale denne telefonen! Noe jeg faktisk likte var tastaturet det var klart bedre enn C65! Hvordan var kamera og spillene da? Lenke til kommentar
Lech_Nech Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Spillene tenkte jeg ikke på da, men han kommer hjem til norge om 1uke så da kan jeg skrive en liten review om den! Kameraet var likt som CX65 (på skjermen!) jeg fikk heller ikke lagt det inn på dataen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå