rovers Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Mulig det har blitt nevnt på dette forumet før, jeg finner det i såfall ikke. Men kan noen her forklare meg grundig og bit for bit hvordan jeg kobler min sony ericsson k700i til pc'n? Har slått på bluetooth'n på mobilen, men får ikke noen kontakt med pc'n. Må jeg gjøre noen valg på pc'n først?Eller er det noen pc'er som ikke støtter dette?Har en ganske ny pc, så skal ikke være noe problem. Har mottat ting på bluetooth fra andre telefoner, men klarer ikke å sende selv. Skjønner ikke hvorfor?Kan det ha noen sammenheng? Har også lagt inn all programvare som fulgte med telefonen. Håper noen tar seg tid til å hjelpe meg, har meget lyst til å få inn noen mp3'er på telefonen min mvh Kenneth Lenke til kommentar
rar_mann Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Søk etter Bt gjenstander fra PC'n HUSK å søke etter alle mulie gjenstander! da vil den nok finne tlf. Eller bare søke fra tlf. Lenke til kommentar
rovers Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Men hvordan søker jeg etter BT gjenstander fra PC'n? Finner det ikke noen plass jeg. Fint om noen kan gi meg en grundig forklaring. Lenke til kommentar
duda Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 har maskinen din bt da? er ikke alle som har det. litt sånn greit å vite liksom. Lenke til kommentar
rovers Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Det jeg ikke vet. Hvordan finner jeg det ut? Er det slik at hvis man ikke har BT, så er det umulig å koble mobilen til PC'n? I såfall er det elendig, de kunne ha sendt med en datakabel da Lenke til kommentar
duda Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 nei om du ikke har bt på maskin, så er det en usynlig kabel som hjelper til. ja hva tror du a. har du ikke bt, så får du selvfølgelig ikke koble tlf til maskin. er litt greit å vite om du har bt før du eventuelt bruker bt. og ikke forstår noe. du må bare se i specsa til maskinen om bt står oppgitt. har du ikke bt, så må du kjøpe kabel. Lenke til kommentar
rovers Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Har nok ikke BT på maskinen da nei Hvor får jeg kjøpt kabel da? Noen som har en link til et billig sted å kjøpe den? Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har nok ikke BT på maskinen da nei Hvor får jeg kjøpt kabel da? Noen som har en link til et billig sted å kjøpe den? Billigere å kjøpe BT adapter som du stikker i en USB-Port. En sånn som denne her bruker jeg! De er faktisk billigere og raskere overføring enn å kjøpe vanlig usb-kabel. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er no bare å kjøpe en blåtann adapter for 300-400 kr, så kan du koble mobben til pcen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå