Gå til innhold

70+ - på GB K8NS hovedkort, 3400+ A64.

Anbefalte innlegg

Vel, installerte nytt hk og cpu og fant ut at swiftechen ikke passa, til ca 550,-kroner. Så jeg må få en plate under så jeg kan skru den fast. Tok på boxeden og la merke til jeg lå på 70grader.. + - ... har ikke gjort noe feil, ikke glemt pasta. Kan det være noe gale med biosen tro? Noen som har noen kjappe tips? Er iallefall ikke tegn til ustabilitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter her på jobb nå, har funnet ut at jeg har newcastle kjerne på min 3400+ A64. har gjort litt research og funnet ut at mange med newcastle kjerner har varmeproblemer, men dette skulle visst bare være lese feil på 20+ grader. Så da regner jeg med at den ligger på 50 + - grader med boxed kjøler og dårlig goop.

Cpu'ene har vel en integrert sperre på 70 grader der de skrur av maskinen. Hadde veø heller ikke kommet inn i windows med en slik temperatur, og om jeg hadde kommet inn, så hadde det ikke ligget stabilt.

Hadde vært flott om noen kunne lagt ut en nyere bios til Gigabyte k8ns hk'et.

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
hmm, passa ikke ? du vet du må ta bort no sånn plastikgreier for å kunne sette på slike griller? ellers kan du jo lage ei slik plate :D

Ja, jeg vet de måtte vekk. Tok vekk alt, fikk en kompis til å se på det også. Han sa det var noe som ikke fulgte med. Men denne typen plate hadde han kanskje liggende. Ingen andre som har opplevd det samme.

Lenke til kommentar
hmm, passa ikke ? du vet du må ta bort no sånn plastikgreier for å kunne sette på slike griller? ellers kan du jo lage ei slik plate :D

Ja, jeg vet de måtte vekk. Tok vekk alt, fikk en kompis til å se på det også. Han sa det var noe som ikke fulgte med. Men denne typen plate hadde han kanskje liggende. Ingen andre som har opplevd det samme.

hvis jeg ikke tar mye feil fulgte det med en HAUG med skruver og greier.. ble nesten litt sjokka selv.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...