Shotherra Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Nå er det helg, og det blir sikkert litt jobbing. Syns responsen på denne topicen er litt dårlig, men det er jo ikke alle som er på utkikk etter det jeg lager nå... Endret 16. august 2004 av CorVette Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Nei men vi venter jo på den updaten som du sa skulle komme da men jeg har nå prøvd å gi god respons.. og jeg kom på en ting du kunne gjøre eller egentlig optil flere ting du kunne gjøre. og alle de har jeg skrevet ned i håp om at de kunne være til god hjelp:P Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Stemmer det ja, det blir nok en liten update i helga nå.... Til de som har svart nå må jeg bare si takk for forslagene ol. Kan hende at jeg bruker de ja.... Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Vel...helgen er over den....update snart? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Fin mod dette, men hadde det ikke lønt seg med en atx psu og ikke at? Da hadde du sluppet egen bryter til "sekundær-psu'en" Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Fin mod dette, men hadde det ikke lønt seg med en atx psu og ikke at? Da hadde du sluppet egen bryter til "sekundær-psu'en" Hvorfor atx psu? Jeg må likevel ha en 0/1 bryter. Og lage hull for 230v som skal inn... Endret 23. august 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Tid for en liten Update... Etter en lang tid så kommer endlig en update, har også vært opptatt med jobb så det har heller blitt litt lite modding. Nå har jeg endelig klart å få den ferdig og den er oppe og går. Denne updaten innholder ikke alt, men den siste finpussen gjenstår som kommer i en neste update. Nok snakk, la oss gå videre.. Tester Psu og den funker Slik som jeg har behandlet den så skulle den drept av statisk elektrisitet!! Vifta sviver men det er vel ikke så lett å se det.. Hadde igrunnen tenkt å skjære ut 2 hull den ene for strøm inn til psu og den andre uttak til skjerm. Fant ut av at det ikke var no vits med det uttaket så jeg droppet det. Så var det knappen til bryteren da. Tok den fra noe gammelt jeg hadde liggende. Pusset den matt slik at spraylakken skulle feste seg.. Eneste løsning var jo å borre for å få viftehull men resultatet helt j#######. Kan ikke si at jeg hadde riktig borremaskin heller da. Skulle hatt en søyleborre maskin.. Likevel med et lite håp inni bildet så tenkte jeg at den så litt bedre ut om jeg lakker den.. Ikke så galt det men finner heller på en annen løsning. No netting eller no slikt.. Nå blir det nok ikke så lenge til neste update så heng med sier jeg.. Edit: fikset linkene Edit2: La til større bilder med link Edit3: redigerte teksten.. Endret 8. november 2004 av CorVette Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ble bra dette da hvordan ligger det ann med plexien rundt? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Update var etterlengtet. Ser bra ut! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ja, en update var etterlengtet ja.... Skal snart fikse bildene i denne updaten som var. Og så skal jeg ta noen bilder og legge opp SISTE update.... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hadde vært kjekt om du, istedenfor å putte inn en update der topicen har kommet, fyrer inn ved hjelp av editfunksjonen i første innlegget. Bra jobb! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Hadde vært kjekt om du, istedenfor å putte inn en update der topicen har kommet, fyrer inn ved hjelp av editfunksjonen i første innlegget. Bra jobb! Skal tenke litt på det ja.. Men da blir det litt rot i resten av topicen...! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Har gjort akkuratt samme modden, bare at eg har start knappen i fronten, der som de kontaktene er (Chenbro gaming bomb)siden eg ikke engang har kobla de til. men siden alle viftene er kobla der så har eg gjørt sånn at eg bare gir strøm til den modda PSU'en, så er de kobla sammen slik at den er nødt å vere på for at pc'en skal starte.(så slipper eg svidd cpu) kjøling er:en 40mm som er festa oppå den.(en ganske flat variant) og en Aerogate som det er en vifte i. EDIT:funker kanonfett, den har stått på både om natten og når eg har vert på skolen. ingen problemer. Lykke til Endret 30. september 2004 av suprsid Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Oi, denne var kuul! Netting vil nok gjøre seg, ja. Gleder meg til neste update! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Oi, denne var kuul! Netting vil nok gjøre seg, ja. Gleder meg til neste update! Det syns jeg og. Tror jeg skal ha no lys bak nettingen, da ser det littt bedre ut. Linkene til bildene skal jeg prøve å fikse.. (mulig få til en liten update..) Endret 11. oktober 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) ser bra ut dette her. Sparer mye plass. Endret 2. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg tenkte at jeg skulle flytte bildene og de andre updatene til 1 side.. Tror det blir mye bedre.. Nå har jeg bestil LEDs og kabel strømpe fra microplex. Gleder meg Leds-ene skal inni psu slik at jeg får litt lys der, samt at jeg skal ha en netting foran men finner ingen som har små huller.. Kabel strømpene skal på ledningene, for se om jeg tar det med her, samt at resten av leds-ene skal i vinduet i kabbinettet.. PioUs-JiN: Det blir ikke no plexi rundt, bare på ved viften. Vent på siste update så ser du.. Endret 8. november 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå