P-in-P Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Ikke dum den der! Her er min Dette er ikke noen direkte mod, det var bare noe jeg måtte gjøre fordi jeg ikke fikk plass til CPU kjøleren med PSU på opprinnelig plassering! Endret 6. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Q-tech, right? Jeg jeg det ville jeg ha gjort no for å skule det bedre eller finnen en litt annen løsning, så ikke akkurat så fint ut...!! Forresten burde du redusere bildet.. vedder på at det blir tatt vekk snrt pga for stort!! Endret 6. august 2004 av CorVette Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Gjort, og det var ikke akkurat meningen at det skulle være fint siden det kabinettet bare skal stå i et skap for midre støy! Q-tec ja... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 P-in-P... bytt ut boksen rundt strømfosyningen med plex der... så blir det nok mye finere, men hvis ikke det er pointet så er det jo ingen vits Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ingen vits å modde noe som ingen ser allikevell... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ingen vits å modde noe som ingen ser allikevell... ja, er enig med deg, satt og tenkte på det nå og der ikke no vist å legge på plexi hvis ingen ser det... Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg vet ikke om det er slik du har tenkt det, men her er mitt forslag: La viften blåse luft fra kabinettet, over PSU og ut gjennom et deksel i front med luftehull. Dekselet kan du lage i plexi, og så har du leds inne ved PSU. På denne måten trekker du luft ut av kabinettet, og dytter den over PSU og ut. Har prøvd å forklare med en stygg Paint-tegning. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg vet ikke om det er slik du har tenkt det, men her er mitt forslag: La viften blåse luft fra kabinettet, over PSU og ut gjennom et deksel i front med luftehull. Dekselet kan du lage i plexi, og så har du leds inne ved PSU. På denne måten trekker du luft ut av kabinettet, og dytter den over PSU og ut. Har prøvd å forklare med en stygg Paint-tegning. Må bare si at det er sånn jeg har tenkt å lage det. Husker du plexi`en ved vifta? skal sette en vegg ved siden av og lokk på toppen tror jeg... Skal heller borre i cd-rom dekstet, pga at jeg skal ha av/på bryter der... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Jeg prøvde på noe.. Jeg demonterte en slik en Så demonterte jeg en deffekt psu.. Her er utslaget: (i testpc`n vel å bemerke) Så kan man feste strøminntak og av/på-knapp hvor man vil. edit: dette er en illustrasjon, brukte 15 min på den Endret 8. august 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sweet...men litt dritt å¨ha en vifte surre helt foran på ocn da...bråker litt mer enn nødvendig maby? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Hehe, stili den, men litt dårlig design, og du burde ikke igrunnen ta psu covereet pga vifta vil bare trekke lufta ut som ligger rett rundt den og da er det ikke alltid at luften kommer forbi kjøleribbene. Og en annen ting: Denne modden jeg gjør baserer seg på at man kun har en ledig cd-rom skuff ledig, noe som jeg har Ellers er det likegreit å bruke 2 cd-rom skuffer hvis man har plass til det, men jeg anbefaler å sette no foran pga at da blir det ikke så stygt... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hehe, stili den, men litt dårlig design, og du burde ikke igrunnen ta psu covereet pga vifta vil bare trekke lufta ut som ligger rett rundt den og da er det ikke alltid at luften kommer forbi kjøleribbene. Og en annen ting: Denne modden jeg gjør baserer seg på at man kun har en ledig cd-rom skuff ledig, noe som jeg har Ellers er det likegreit å bruke 2 cd-rom skuffer hvis man har plass til det, men jeg anbefaler å sette no foran pga at da blir det ikke så stygt... Hmm..vel hiver man i en papstvifte eliminerer man støy. Tror ikke det skal bli noe problem at luften treffer kjøleribbene.. Man kan jo selfølgelig gjøre noe mer med fronten, lakke, tilpasse med en plate med aluminium etc.. Eller man kan snu den å ha heldekkende plexi med hull i som "frontplate".. Hvordan har du tenk å klare å mekke en psu med kun bruk av en bay? Endret 8. august 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) ...........Hvordan har du tenk å klare å mekke en psu med kun bruk av en bay? Har du ikke fulgt med på mitt prosjekt , jeg bruker kun en "bay"!! Endret 8. august 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ...........Hvordan har du tenk å klare å mekke en psu med kun bruk av en bay? Har du ikke fulgt med på mitt prosjekt , jeg bruker kun en "bay"!! ahh..glemte det under ombygginga av psu, sorry Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 ...........Hvordan har du tenk å klare å mekke en psu med kun bruk av en bay? Har du ikke fulgt med på mitt prosjekt , jeg bruker kun en "bay"!! ahh..glemte det under ombygginga av psu, sorry hehe, gjør ikke no... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Dette kunne ha vært en løsning for P-in-P Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Dette kunne ha vært en løsning for P-in-P Eller det kunne vært en ide å lese innleggene mine i denne posten? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Dette kunne ha vært en løsning for P-in-P Eller det kunne vært en ide å lese innleggene mine i denne posten? Det er vel egentlig bare å se på bildet ditt, er det ikke? Endret 9. august 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Venter på ny update funnet ut hva du skal ha på toppen av psu'en? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Har ikke rukket så mye mer nå, pga at når jobber jeg vanlig arbeids tid, og er nokså sliten når jeg kommer hjem, men men skal bli ferdig med den, og ja updaten kommer nok i de nærmeste dagene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå