Gå til innhold

Modde AT Psu til å passe i Cd-rom...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Tid for en liten Update...

 

Etter en lang tid så kommer endlig en update, har også vært opptatt med jobb så det har heller blitt litt lite modding. Nå har jeg endelig klart å få den ferdig og den er oppe og går. Denne updaten innholder ikke alt, men den siste finpussen gjenstår som kommer i en neste update. Nok snakk, la oss gå videre..

 

 

 

Corvette_IMG_1237_small.JPG

Tester Psu og den funker :w00t: Slik som jeg har behandlet den så skulle den drept av statisk elektrisitet!! Vifta sviver men det er vel ikke så lett å se det..

 

Corvette_IMG_1245_small.jpgCorvette_IMG_1248_small.JPG

Hadde igrunnen tenkt å skjære ut 2 hull den ene for strøm inn til psu og den andre uttak til skjerm. Fant ut av at det ikke var no vits med det uttaket så jeg droppet det.

 

Corvette_IMG_1250_small.jpgCorvette_IMG_1254_small.jpg

Så var det knappen til bryteren da. Tok den fra noe gammelt jeg hadde liggende. Pusset den matt slik at spraylakken skulle feste seg..

 

Corvette_IMG_1255_small.jpg

Eneste løsning var jo å borre for å få viftehull men resultatet helt j#######. Kan ikke si at jeg hadde riktig borremaskin heller da. Skulle hatt en søyleborre maskin..

 

Corvette_IMG_1257_small.JPG

Likevel med et lite håp inni bildet så tenkte jeg at den så litt bedre ut om jeg lakker den.. Ikke så galt det men finner heller på en annen løsning. No netting eller no slikt..

 

Nå blir det nok ikke så lenge til neste update så heng med sier jeg..

 

Edit: fikset linkene

Edit2: La til større bilder med link

Edit3: redigerte teksten..

Endret av CorVette
Lenke til kommentar

Har gjort akkuratt samme modden, bare at eg har start knappen i fronten, der som de kontaktene er (Chenbro gaming bomb)siden eg ikke engang har kobla de til.

men siden alle viftene er kobla der så har eg gjørt sånn at eg bare gir strøm til den modda PSU'en, så er de kobla sammen slik at den er nødt å vere på for at pc'en skal starte.(så slipper eg svidd cpu)

kjøling er:en 40mm som er festa oppå den.(en ganske flat variant) og en Aerogate som det er en vifte i.

 

EDIT:funker kanonfett, den har stått på både om natten og når eg har vert på skolen. ingen problemer.

 

Lykke til :thumbup:

Endret av suprsid
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg tenkte at jeg skulle flytte bildene og de andre updatene til 1 side.. Tror det blir mye bedre.. ;)

 

Nå har jeg bestil LEDs og kabel strømpe fra microplex. Gleder meg :p

 

Leds-ene skal inni psu slik at jeg får litt lys der, samt at jeg skal ha en netting foran men finner ingen som har små huller..

 

Kabel strømpene skal på ledningene, for se om jeg tar det med her, samt at resten av leds-ene skal i vinduet i kabbinettet..

 

PioUs-JiN: Det blir ikke no plexi rundt, bare på ved viften. Vent på siste update så ser du.. ;)

Endret av CorVette
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...