Drekk Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Bestilte den nye 20gb iPod'n som har kommet .. bestilte den 19/7 og de har ennå ikke sendt den fra taiwan...!! De bruker synsykt lang tid!! Regn med 1 mnd ventetid om du bestiller gjennom online stor'n til apple! Dette suger kraftig! Jeg som skulle bruke den på ferie å greier...!!! Endret 5. august 2004 av Drekk Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 De argumentene du bruker faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 and then you end up with someone who does not (suck) Lenke til kommentar
talisar Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 La oss se.. helt ny modell.. Taiwan.. tusener av andre som også har bestilt.. sommer og ferie her og der.. hele 2 uker siden du bestilte den. Huff nei dette er ille Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det at du må vente "hele" to uker på din iPod, betyr det at jeg aldri bør bestille iPod det da Lenke til kommentar
Drekk Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Fint at du kan å regne da.. det har gått snart 3 uker !! To uker hadde jo vært helmax. Men den nye datoen er 9. aug .. regner med å få ennå en ny mail ang utsatt dato.. så tar det 7 dager å sende den fra taiwan . da er vi oppe i nesten 1 mnd.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Så klart det tar si tid når hele verden sikkert driv å bestille samtidig. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Fint at du kan å regne da.. det har gått snart 3 uker !! To uker hadde jo vært helmax. Men den nye datoen er 9. aug .. regner med å få ennå en ny mail ang utsatt dato.. så tar det 7 dager å sende den fra taiwan . da er vi oppe i nesten 1 mnd.. Gidd klag, og vær heller gla for at du får tak i den! Deg er det virkelig synd på, som må legge ut om det og mase her.. Lenke til kommentar
Moonix Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva med og vente til webshopen faktisk har den på lager Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva med å kjøpe den på Mac & Carry på Ullevål Stadion til 2930,- med student rabbat og få den på dagen. Det gjorde jeg i forrige uke, da hadde de cirka 20 eksemplarer igjen. Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Komplett skal ha 20-49 på lager til 3100,- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Ikke driv bumping her folks. Slettet et par åpenbare bump-poster. Og den er feilpostet så den flyttes til Webshop erfaringer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 min brukte ikke mer en noen dager i produksjon, og ble sendt den 30. juli. drøye 3 dager etter at jeg fikk ordnet med switch. riktignok 40Gb versjonen Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Som tidliger sagt, Mac and Carry har de på lager. Min fetter bestilte fra nettet og fikk den i posten ikke lenge etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå