Gå til innhold

vurderer å kjøpe barebone

Anbefalte innlegg

hei

jeg vurderer å kjøpe meg en barebone pc, jeg sett på div tester og webbutikker, jeg har kommet fram til at Abit DiGiDice Mini Barebone PC S478 I865G kanskje er noe for meg.

spm er, er dette bra greier? og hva burde jeg evt putte inn i boksen?

er vel skjermkort jeg har mest problemer med å finneut av, pcen kommer nok til å brukes en del til spill

simen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du er interessert, kan du få kjøpe en MSI MEGA 651 av meg, med p4 2.0GHz prosessor billig. fungerer flott, er bare litt liten for meg.. :p noen merker her og der, men ikke omfattende, tror jeg.. får med fjernkontroll og antenne til radio. gjelder bare å finne igjen blindpanel hvis du skal ha ut kortleser..! :p

Lenke til kommentar

Denne burde nok vært postet under "Hjelp jeg skal ha ny pc", uansett:

Du sier du skal bruke pcen til spill, da vil jeg anbefale deg en Sn85g4v1 (v2 hvis du liker en stille pc) med en amd64 prossesor, jeg sitter på det nå og spiller hele tiden,det er lenge siden jeg har hatt noe hakk, og nesten aldri på denne maskinen (lag for det meste). Graffikk kort anbefaler jeg ati r9800 hvis du vil ha det bra og billig, også trenger du noe minne,512 minst,gjerne 1024 til de litt nyere spillene, en hardisk på 80+ gb kommer også godt med.

Alt kommer selvsagt ann på hva du har råd til,og hvor mye penger du har lyst til og bruke, men en god spillepc trenger ikke koste særlig mye for og yte bra. :)

mvh 3dme

Lenke til kommentar
Denne burde nok vært postet under "Hjelp jeg skal ha ny pc", uansett:

Du sier du skal bruke pcen til spill, da vil jeg anbefale deg en Sn85g4v1 (v2 hvis du liker en stille pc) med en amd64 prossesor, jeg sitter på det nå og spiller hele tiden,det er lenge siden jeg har hatt noe hakk, og nesten aldri på denne maskinen (lag for det meste). Graffikk kort anbefaler jeg ati r9800 hvis du vil ha det bra og billig, også trenger du noe minne,512 minst,gjerne 1024 til de litt nyere spillene, en hardisk på 80+ gb kommer også godt med.

Alt kommer selvsagt ann på hva du har råd til,og hvor mye penger du har lyst til og bruke, men en god spillepc trenger ikke koste særlig mye for og yte bra. :)

mvh 3dme

Så sant, så sant. Ville blitt et veldig bra oppsett det der! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...