Gå til innhold

Støtt usa med desktop flagg!


Anbefalte innlegg

Sannheten er at venstresiden hater De forente stater og alt de står for: fornuft, frihet, menneskerettigheter, velferd og kapitalisme.

:roll: (Bortsett fra Kapitalisme-biten)

Det er ikke mulig å være imot kapitalisme og samtidig for fornuft, frihet, menneskerettigheter og velferd. Å være motstander av kapitalisme impliserer at man er for et system som innebærer statlig initiering av tvang mot uskyldige mennesker. Dette er åpenbart i strid med både fornuft (man nekter folk å følge sin egen rasjonelle dømmekraft), frihet (frihet er fravær av tvang), menneskerettigheter (rett til frihet) og velferd (det er hevet over enhver tvil at kapitalisme er det eneste systemet som medfører rikdom og velstand for hele befolkningen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke mulig å være imot kapitalisme og samtidig for fornuft, frihet, menneskerettigheter og velferd.

Ok, NÅ ER JEG FAEN MEG LEI. Jeg er DRITLEI av at folk på dette forumet ikke viser DET MINSTE politiske vidsyn, faen ta, du klarer ikke engang erkjenne intensjonen ved andre ideologier. Du er POKKER TA MEG den mest usaklige her inne, og ja, da er du faktisk MER usaklig enn fjotten.

 

Å være motstander av kapitalisme impliserer at man er for et system som innebærer statlig initiering av tvang mot uskyldige mennesker. Dette er åpenbart i strid med både fornuft (man nekter folk å følge sin egen rasjonelle dømmekraft), frihet (frihet er fravær av tvang), menneskerettigheter (rett til frihet) og velferd (det er hevet over enhver tvil at kapitalisme er det eneste systemet som medfører rikdom og velstand for hele befolkningen).

 

Og du vet glimrende godt at jeg mener noe helt annet. Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere det engang, vi er uenige, forskjellen er at du ikke EIER vidsyn i det hele tatt.

 

ÆSJ, nå er det nok, jeg merker jeg blir seriøst sur av sånne som deg.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
... og hva godt har USA tilført verden etter 2. verdenskrig?

:!:

 

Hmm, I dunno, kanskje mesteparten av den PCen du sitter pa? Operativsystemet? Eh, mange av varene du bruker hver dag? Internett og kanskje? Eh...

Spor Sor Korea og Japan, de har sikkert noen bra forslag til hva USA har gjort etter 2. VK. For a ikke snakke om Europa, Tyskland...

Faen sa teit, ahhaha.

 

Du trenger ikke mene de har rett, du trenger bare å slutte opp med "med eller mot"-våset.

Ja, du er enten med pa a slette terrorisme, eller sa er du med pa a la det fostre seg. Hvilken side velger du? :roll:

Lenke til kommentar
Ja, du er enten med pa a slette terrorisme, eller sa er du med pa a la det fostre seg. Hvilken side velger du?  :roll:

Du skjønte, forhåpentligvis, at det her var snakk om politisk ideologi. PelsJakob må gjerne MENE at han har rett, men å være så trangsynt at å støtte ALT annet enn hans Laizes Faire-samfunn (eller hva han velger å kalle det) gjør at man er "imot fornuft, frihet, menneskerettigheter og velferd", vel, da synes jeg han like godt kan holde kjeften lukka.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Ja, du er enten med pa a slette terrorisme, eller sa er du med pa a la det fostre seg. Hvilken side velger du?  :roll:

Du skjønte, forhåpentligvis, at det her var snakk om politisk ideologi. PelsJakob må gjerne MENE at han har rett, men å være så trangsynt at å støtte ALT annet enn hans Laizes Faire-samfunn (eller hva han velger å kalle det) gjør at man er "imot fornuft, frihet, menneskerettigheter og velferd", vel, da synes jeg han like godt kan holde kjeften lukka.

Aja, trodde vi snakka om Bush sin "you're either with us or against us" jeg...

Og det er laissez-faire btw. :)

Driter i hva PelsJakob sier... interesserer meg fint lite.

Lenke til kommentar
Du skjønte, forhåpentligvis, at det her var snakk om politisk ideologi. PelsJakob må gjerne MENE at han har rett, men å være så trangsynt at å støtte ALT annet enn hans Laizes Faire-samfunn (eller hva han velger å kalle det) gjør at man er "imot fornuft, frihet, menneskerettigheter og velferd", vel, da synes jeg han like godt kan holde kjeften lukka.

Hvor har jeg hevdet det? Det jeg sier, er at venstresiden er motstandere av fornuft, frihet, menneskerettigheter og velstand.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Hvor har jeg hevdet det? Det jeg sier, er at venstresiden er motstandere av fornuft, frihet, menneskerettigheter og velstand.

Noe som blir like teit som å si at høyresida er rasister. :)

Vel, jeg syns han har rett nar han sier at de er motstandere av fornuft, men det andre var dumt.

Lenke til kommentar
Men høyresida er da rasister Haltan, kom igjen da.

 

Ja! :yes: Enten veldig lite reflekterte, eller indirekte rasister. :D

Men jeg er på høyresiden, og jeg er ikke rasist.. :no:

og jeg er langt ute på venstresiden og støtter fornuft, frihet, menneskerettigheter og velstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...