Gå til innhold

Støtt usa med desktop flagg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan støtter man USA ved å ha en bedriten GIF-animasjon på skrivebordet? Nei, virkelig, opplys meg, dette er samme som kreftsyke barn som kun kan reddes ved at man forwarder søppelposten til tre millioner ungarske sykkelfabrikker.

Politisk og moralsk støtte, samme grunn som at Norge har 8 offiserer i Irak.

Lenke til kommentar
Fantastisk at så mange avskyr det flere hundre år gamle amerikanske flagget pga den sittende presidenten.

Jeg avskyr overdreven patriotisme. Så en nettside som solgte t-skjorter med bilde av en amerikansk Humvee som plaffa ned menn med turban og påskriften "Mess With The Best, Die Like The Rest", eller noe i den duren. Slikt gjør meg direkte kvalm.

Lenke til kommentar
Fantastisk at så mange avskyr det flere hundre år gamle amerikanske flagget pga den sittende presidenten.

Det er bare en unnskyldning. Sannheten er at venstresiden hater De forente stater og alt de står for: fornuft, frihet, menneskerettigheter, velferd og kapitalisme.

 

I Dagbladet 24. mai i år konstaterer John Olav Egeland at «forholdet mellom Norge og USA er historien om et endeløst favntak» og siterer Jens Bjørneboes 1966 essay «Vi som elsket Amerika»: «En kjærlighet kan begynne brått og voldsomt, men den dør langsomt, litt etter litt.» Det som tvert i mot er endeløst her i Norge er vanen av å late som om man en gang elsket Amerika. I sin bok Frykten for Amerika  bekrefter Stian Bromark og Dag Herbjørnsrud at Bjørneboes essay «ikke er et brudd, men en fortsettelse av hans Amerika-syn, bare med andre argumenter». Det er alltid nye argumenter. For noen tiår siden hevdet mange at Vietnam-krigen hadde ødelagt deres kjærlighet til USA. Mer nylig har invasjonen av Irak fått skylden.
Lenke til kommentar
Vel, har man ikke humor... :roll:

Tro meg, den var dønn alvorlig ment. Denne nettsiden ville definitivt ikke hatt selvironi...

 

Slikt er det samme som enkelte kvalme sosialistiske t-skjorte/etc

 

Jeg blir ikke kvalm om noen har på seg en t-skjorte der det står "Laizzes Faire FAIR FOR TEH WIN!!!, akkurat som jeg ikke blir kvalm om noen har på seg en T-skjorte der det står "KOMMUNISME FOR TEH WIN!!1 lOLO!". Om noen har på seg en T-skjorte som helt direkte sier at drap er kult, vel, da blir jeg kvalm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...