Gå til innhold

Støtt usa med desktop flagg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantastisk at så mange avskyr det flere hundre år gamle amerikanske flagget pga den sittende presidenten.

hehe.... men så er det utrolig hvor mye dumt en så mektig man kan si

 

EDIT: Utdrag:

  • Her er noen av dem:
    ** Jeg synes krig er et farlig sted.
    ** Franskmennene mangler et ord for entrepreneur.
    ** I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert.
    ** Hvis vi ikke seirer, står vi i fare for å mislykkes.
    ** Jeg leser ikke ting jeg får overlevert.
    ** Vel, jeg synes at hvis du sier at du skal gjøre noe, og så ikke gjør det, det er pålitelighet.
    ** Det er helt tydelig et budsjett. Det står mange tall der.

Endret av JEG76
Lenke til kommentar

... Eller frigjøring, revolusjon og alt annet Che Guevara sto for. (i henhold til det den respektive t-skjorteeieren tror på). Ikke nødvendigvis konsekvensene av det. Og nei, jeg har ingen Klesplagg med politisk budskap.

 

For øvrig vil ikke en T-skjorte med assorterte amerikanske presidenter gjøre seg noe spesiellt mye bedre, om du da absolutt skal tolke det negative, og vri ting etter din trangsynte oppfatning.

Lenke til kommentar

Alle sier uheldig ting, noen oftere enn andre uten at det har noe å si for hvor god president du er. Hverken pappa Bush eller junior har noen stor talegave, uansett er det ikke første gang venstresiden tar i bruk denne latterliggjøringen. Men noe jeg reagerte på var denne:

 

** I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert.

 

Er redd VG har gått rett i fella her, kan selvsagt ikke utelukke at GWB har sagt det han og, men akkurat det der er en av Dan Quayle sine klassikere. Uten at jeg egentlig har skjønt hvorfor denne er så "dum". Kan ha vært sagt med glimt i øyet f.eks.

Et annet problem med mange av disse sitatene er at dem blir erklært dumme. Uten at man tar hensyn til konteksten det blir sagt i.

 

Så over til t-skjortene, her er en etter min smak.

elvis_nixon.jpg

elvis_nixon_l.jpg

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
logo_nasa.gif

 

Er liksom innforstååt at verdensrommet er høyt prioritert i NASA?

Sant nok, men vet du når og hvor det ble sagt? Kanskje Quayle (sikkert ikke stavet rett nå heller) eller GWB svarte lett spydig på et spørsmål om Nasa med dette, eller startet en tale med for å få opp stemningen. Det er ingen som tar hensyn til hva/hvordan dette er sagt. Alle sier kun samstemt "Bush er så teit azz".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...