knutby Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Var litt usikker på hvilket emne denne tråden skulle være i.. politikk eller søppel. Her kan du laste ned et lite animert stars and stripes som flagrer nede i høyre hjørne Støtt usa og last det ned. http://www.tigertech.com/files/DeskFlagSetup.exe Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Støtte USA? Landet som er opphavet til sikkert 75% av plagene mine? Nei. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Er det ikke mot retningslinjene å poste linker til virus? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Dette hadde jo... nytteverdi. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Bare måtte prøve det for å se hvordan det så ut men ikke pokker om jeg skal ha et blafrende flagg på desktopet mitt, uansett flagg (muligens unntatt sjørøverflagg ). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Yes, sir! EDIT: YEAH BABY! Heia US of A! Endret 5. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Slenger på en link jeg, http://www.georgewbush.com/WStuff/downloads.aspx Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hehe, syns nå vi som nordmenn i første omgang bør støtte Norge. Hadde ikke hatt noe imot et norsk flagg på desktopen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hah! Den likte jeg! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ... og hva godt har USA tilført verden etter 2. verdenskrig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) ... og hva godt har USA tilført verden etter 2. verdenskrig? Jeg spør det samme om Zaire Edit: Besides, jeg kan vel like brann til tross for at de ikke gjør det bra? Har med å være patriot å gjøre. Endret 6. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Zaire har kanskje ikke gjord s mye godt heller... men de har gjort mye mindre idiotisk! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Støtt usa med desktop flagg! Gi meg 20 000 gode grunner til at jeg skal det, så_kanskje_jeg gidder. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Støtt usa med desktop flagg! Gi meg 20 000 gode grunner til at jeg skal det, så_kanskje_jeg gidder. Gi meg èn grunn Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Holder ikke med én grunn nei Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Holder ikke med én grunn nei Du skjønner... Det er ikke ên eneste god grunn i det hele tatt så, jo gi meg en grunn EDIT: Fikk besøk av leif Endret 6. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Holder ikke med én grunn nei Du skjønner... Det er ikke ên eneste god grunn i det hele tatt så, jo gi meg en grunn EDIT: Fikk besøk av leif den er pen. god grunn det Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Sannt det FuZzY^ Endret 6. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) haha! Den var nice jo! Er vel ikke noe liknende med det Canadiske flagget? Endret 6. august 2004 av Gef Lenke til kommentar
cerion Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ... og hva godt har USA tilført verden etter 2. verdenskrig? Jeg spør det samme om Zaire Edit: Besides, jeg kan vel like brann til tross for at de ikke gjør det bra? Har med å være patriot å gjøre. Forumet er vel hovedsaklig norsk? Hvordan kan du da snakke om patriotisme rettet mot USA? Patriot = Fedrelandsvenn, Fedreland = ens eget land, fødeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå