Haraldson Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 [OFFTOPIC_SVADA]Opera er best, og det er egentlig KUN fakta. Opera har aldri problemer med å vise en eneste side! [/OFFTOPIC_SVADA] Rapportert. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 kr1570ffz0r: Så du sier altså at jeg ikke kan klare å finne en side opera har problemer med? Hvorfor ble jeg da nødt til å bruke PHP for å gi opera et eget stilark på min side? Fordi Opera ikke tolket CSSen rett, og bugget voldsomt. Et godt hint: Tenk før du kommer med slike påståeligheter. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 [OFFTOPIC_SVADA]Opera er best, og det er egentlig KUN fakta. Opera har aldri problemer med å vise en eneste side! [/OFFTOPIC_SVADA] Feil. Ingen browser er feilfri, punktum. At DU liker opera best betyr ikkje at det _er_ best. Eg også er en iherdig Opera-tilhenger, men er fullstendig klar over at Mozilla/firefox er vel så god - og kanskje bedre - men eg roter ikkje til et finfint forum pga det, gjør eg vel? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Prøv å logg inn på gmail med opera Er veldig fornøyd med Opera, men syns forsatt det er mye som mangler på den Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Topic er korleis å få runde kanter/hjørne på eit bilde. ikkje om nettlesaren Opera. Hold dere til topic. Jan Eirik Brukarmoderator Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er vel ingen bombe at det blir litt videre diskusjon etter at noe poster noe uten rot i virkeligheten som en giga-OT-post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå