jflusund Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg prøver å åpne pop up vindu med definert bredde, vidde og plassering på en flash knapp, men får bare feil i scriptet, har forsøkt ulike action script/java, men...? on (release) { getURL ("javascript:NewWindow=window.open('001.htm','newWin','width=400,height=300,left=0,top=0, toolbar=No,location=No,scrollbars=No,status=No,resizable=No,fullscreen=No'); NewWindow.focus(); void(0);"); } ...virker ikke... Jeg tenkte at jeg kan isteden bruke frames (html-frames), og prøvde å legge script på en knapp som åpner en url i right frame slik; getURL(001.htm, "_rightFrame"); ...virker heller ikke... Jeg skjønner ikke flash, det må vel gå an å lage en enkel link som kontrollerer det vinduet som blir åpnet? Endret 5. august 2004 av Britt Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja det går ann. Hvis du har hentet den koden på www.flashdb.com, er den riktig. Kan hende den bare fungerer i Flash 5 eller over. Bruker nemlig denne koden selv noen ganger, den fungerer hver gang.... sjekk flash versjonen din Lenke til kommentar
jflusund Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 jeg har mx... Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Ok, da funker denne: on (release) { getURL("javascript:NewWindow=window.open('dinside.htm','VinduNavn','width=400,height=400,left=0,top=0,toolbar=No,location=No,scrollbars=No,status=No,resizable=No,fullscreen=No'); NewWindow.focus(); screen_height = window.screen.availHeight; screen_width = window.screen.availWidth; left_point = parseInt(screen_width/2)-(600/2); top_point = parseInt(screen_height/2)-(600/2); setTimeout('NewWindow.moveTo(left_point,top_point)',100); void(0);"); } Endret 7. august 2004 av KinnShady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå