Gå til innhold

flash + frames/pop up?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å åpne pop up vindu med definert bredde, vidde og plassering på en flash knapp, men får bare feil i scriptet, har forsøkt ulike action script/java, men...?

on (release) {

getURL ("javascript:NewWindow=window.open('001.htm','newWin','width=400,height=300,left=0,top=0,

toolbar=No,location=No,scrollbars=No,status=No,resizable=No,fullscreen=No'); NewWindow.focus();

void(0);");

}

...virker ikke...

Jeg tenkte at jeg kan isteden bruke frames (html-frames), og prøvde å legge script på en knapp som åpner en url i right frame slik;

getURL(001.htm, "_rightFrame");

...virker heller ikke...

Jeg skjønner ikke flash, det må vel gå an å lage en enkel link som kontrollerer det vinduet som blir åpnet?

Endret av Britt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, da funker denne:

on (release) {
   getURL("javascript:NewWindow=window.open('dinside.htm','VinduNavn','width=400,height=400,left=0,top=0,toolbar=No,location=No,scrollbars=No,status=No,resizable=No,fullscreen=No');  NewWindow.focus();     screen_height = window.screen.availHeight; screen_width = window.screen.availWidth; left_point = parseInt(screen_width/2)-(600/2); top_point = parseInt(screen_height/2)-(600/2); setTimeout('NewWindow.moveTo(left_point,top_point)',100); void(0);");
}

Endret av KinnShady
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...