Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vel, den eneste jeg støtter når det gjelder filmer. er Quentin Tarantino for han produserer kvalitets filmer. Noe som er verdt å se. Derfor verdt å betale for. Men ser ingen grunn til å eie filmene? (uten om pulp fiction) Jeg tror det er mye dobbelmoral her Hvis det absolutt er en regissør du må laste ned filmer av, så er det Tarantino. Han driter langt og flatt i den slags. Han gir bort ideer, karakterer og hva verre er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vel, den eneste jeg støtter når det gjelder filmer. er Quentin Tarantino for han produserer kvalitets filmer. Noe som er verdt å se. Derfor verdt å betale for. Men ser ingen grunn til å eie filmene? (uten om pulp fiction) Jeg tror det er mye dobbelmoral her Hvis det absolutt er en regissør du må laste ned filmer av, så er det Tarantino. Han driter langt og flatt i den slags. Han gir bort ideer, karakterer og hva verre er. Tarentino er en ok fyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Tarentino er en ok fyr. Kunne godt vært kompis med ham, jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Tarentino er en ok fyr. Kunne godt vært kompis med ham, jeg. Han kunne introdusert meg til Travolta, Jackson, Thurman, Madsen. Ting #140 på listen over ting jeg skal gjøre før jeg er 40: Bli venn med Quentin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå