Magpal Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Hei! Jeg er veldig ny i fotografering, men jeg har prøvd meg litt med fars filmbaserte speilrefleks. Prøvde meg på nattbilder og makro. Ble bildene greie? La bildene i et lite galleri Gi meg respons! Endret 5. august 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg syns dette fungerer veldig greit. En bra start. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Blomsten ble veldig bra. De andre var ikke helt på topp synes jeg. Endret 6. august 2004 av aschj Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Bildene var litt booring men ellersh bra Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg synes det var veldig flotte bilder. Jeg liker å ta slike "fartsstripe"-bilder selv. Blomster-bildet var også pent. Fin dybdeskarphet der. Et spørsmål; hvilket program/webtjeneste brukte du for å lage den album-visningen der? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Takk for respons allesammen! mrbard: Jeg brukte bare Photoshop. Enklere blir det ikke! Det du gjør: File - Automate - Web photo gallery. Der kan du velge forskjellige varianter av galleriet og skifte farger, lage vannmerker på bildene osv. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 På MS stavanger-nerme.jpg kunne du kanskje skrudd ned lukkertiden litt så man kunne skimte at det var en båt, tror det hadde funket bedre for min del. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Problemet jeg får da, er jo at bildet blir undereksponert. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Likte de to siste veldig godt, fortsett slik Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Likte de 2 siste jeg også.. Hvilket kamera har du? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Har tatt bildene med et 20år gammelt Yahsica. (Filmbasert speilrefleks) Brukte et 50mm objektiv på nattbildene og et 50mm objektiv med mellomringer på makrobildet. Endret 17. august 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå