Gå til innhold

avinsallere zone alarm


prinsen

Anbefalte innlegg

venter i spenning på sp2 bla pga software brannmuren,men jeg gruer meg til å avinstallere zone alarm.

min kone blånektet å ha dette "irriterende " pop up greien på sin laptop.hun ville ikkke ha noe brannmur :!:

så da var det bare å avinstallere den ....trodde jeg :blush:

men den gang ei, maken til gjenstridig program har jeg aldrig vært ute for.den vil ikke bort uansett hva jeg gjorde.... jeg forsøkte alt !!! og skaper en masse krøll for andre program som skulle på nettet....den har vært deaktivert en stund nå men den er der å lurer i bakgrunnen.

.....men for å komme til poenget når sp2 kommer, vil jeg avinstallere den på mine maskiner og jeg frykter at den skal kødde med meg igjen.

jeg synes zone alarm har vært et fantastisk god brannmur,,men jeg vil prøve den i sp2.........og jev vil ha zone alarm helt bort.....om jeg så må reinstallere xp på 3 maskiner.....

så frågan blir da,hva gjør jeg for å totalt fjærne den? har som sagt prøvd alt

sp2 kommer ikke før 25/8 så "dere " behøver ikke stresse med å svare på denne.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal fjerne ZA, for å erstatte den med brannmuren i SP2 - så hadde i hvert fall jeg reinstallert windows på nytt, for så å legge inn SP2. Jeg hater å ha en maskin med rot i systemet, og det er nok det du vil oppleve hvis du har igjen "rester" etter ZA i maskinen, og innstallerer SP2 oppå dette. For å slippe slike problemer bruker jeg bestandig Drive Image 7. Etter en ny Windows-install, så lager jeg først ett image med XP+SP1+alle sikkerhetsoppdateringer. Så lager jeg ett med alle programmene jeg bruker. Og til slutt ett med det samme som over+alle de nyeste driverene. Alle disse imagefilene tar ca 6-6 GB med plass på disken, men da kan jeg når som helst, bare ved å restarte maskinen gå tilbake til et tidspunkt da windows var helt nyinstallert- og uten noen problemer... Løsningen anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...