Gå til innhold

Problem med 9800pro

SupremeX

Anbefalte innlegg

Hei!

har satt sammen en pc for en kompis, og har et lite problem.

Jeg får ikke bytta fargedybde og skjermoppløsning, som står default på 4bit og 640x480. Det er også noe som ligner på artifacts, er dette på grunn av skjerminnstillingene?

Satte på en Arctic Cooling Silencer rev.3, så kortet blir ikke for varmt.

Er det så enkelt som å laste ned nye drivere og kjøre windows update?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4.7 er skjermkort drivere ikke HK drivere.. Prøv som han sa å installer nyere HK drivere eller hva det enn var. ;)

Nå trodde jo ikke jeg det heller da.

Har hovedkortdrivere inne, men dette har da ikke noe med problemet i spill, har det vel?

For meg virker det som om kjøleren ikke er montert ordentlig..

Lenke til kommentar
4.7 er skjermkort drivere ikke HK drivere.. Prøv som han sa å installer nyere HK drivere eller hva det enn var.  ;)

Nå trodde jo ikke jeg det heller da.

Har hovedkortdrivere inne, men dette har da ikke noe med problemet i spill, har det vel?

For meg virker det som om kjøleren ikke er montert ordentlig..

en mulighet er jo å ta av kjøleren, slenge på ny pasta hvis trengs, å sette på igjen..

hvis det da ikke virker, vet jeg ikke..

Har du klokket ?

hvis ja, prøv å klokk ned

Lenke til kommentar

Sorry for bumping.

Jeg har nå kommet frem til at det må ha vært noe feil med kortet, prøvde med standardkjøleren, men det var fortsatt samme problemet, noe som ligner på artifacts...

Det jeg gjør nå, er å sende mail til netshop om retur, så får vi se hva de sier.

Lenke til kommentar

Hovedkortet er det ikke, han bruker nå MX420 kortet mitt (verdensrekord i 3dmark03 :p ). Da jeg satte det i, så funket det helt fint, så det er nok 9800pro'et med R360 core som er problemet :(

1100 innlegg :w00t:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...