Singh tha king Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hallo k700i restarter seg selv noen ganger når jeg hører på musikk...må jeg bytte mobilen for tredje gang? skjer det hos dere k700i brukere? synes der jeg skal gå fra k700i til 6230? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Dette har aldri skjedd med min k700i og du må IKKE bytte k700i mot 6230. Få butikken der du kjøpte tlf til å se på det. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 En software oppgradering ville vell vært lurt Singh! ellers bør butikken se på den som monstar nevnte... Visst du hører på mye musikk så bør du absolutt skifte fra K700i til 6230... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 hører jo litt på musikk...den forrige k700i jeg hadde...hadde problem når en venn av meg snakket hørte jeg så vidt stemmen hans og det at telefonrn restarter når jeg hører på musikk. hvor lang tid tar det og software oppgradering? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 software oppgradering kan ta alt i fra 14 dager til flere måneder.. Bruker du MP3..og har mye stasj på telefonen så er 6230 valget da den har minnekort, og ikke bare mulighet til 41 lusne mb. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 men så er jo skjermen også ganske viktig...men tar det så lang tid på software oppgradering? Lenke til kommentar
scream Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har du ett serviceverksted i nærheten av deg tar det ett par timer stort sett å oppgradere firmwaren! Er du uheldig kan det være du må la den ligge der en dag.... Fra 14 dager til måneder er bare tullprat.... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 ok...takk...nå ble jeg lettet...kjøpt den fra elkjøp... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Kjøpte du den på Elkjøp har du vell 30 dagers returrett.. Da kan du kjøpe 6230.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 dersom han kjøpte den hos Elkjøp så vil det ta noen dager før han kan bytte. De er nødt å sjekke den før de kan gi ny. Hoffsvei 11, der ligger et SEM verksted. De fikser det i løpet av dagen, og dersom du skal bytte så er det bare å be dem sjekke den for deg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har du ett serviceverksted i nærheten av deg tar det ett par timer stort sett å oppgradere firmwaren! Er du uheldig kan det være du må la den ligge der en dag....Fra 14 dager til måneder er bare tullprat.... Det er langt i fra tullprat.. Men siden han kjøpte den på Elkjøp så har dem sansyligvis en servicebutikk som kan ta seg av oppdateringen.. men slik er det langt i fra alle steder.. ofte så må butikkene sende inn telefonen til fabrikken for oppdatering.. og da er det nermere 14 dager til 1 mnd.. Så undersøk før du slenger ut om at ting er tullprat Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 har nettopp bytta mobben så jeg håper at jeg ikke må gjøre det igjen...men får se hva elkjøp gjør da Lenke til kommentar
scream Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 software oppgradering kan ta alt i fra 14 dager til flere måneder.. Du skriver her flere måneder , det er det jeg refererer til som tullprat.....Har aldri vært uten telefon mer enn 4 dager på en oppgradering , å da ble den sendt fra Ålesund til Oslo! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 software oppgradering kan ta alt i fra 14 dager til flere måneder.. Du skriver her flere måneder , det er det jeg refererer til som tullprat.....Har aldri vært uten telefon mer enn 4 dager på en oppgradering , å da ble den sendt fra Ålesund til Oslo! Hvordan i alle dager kan du si det er tullprat? hvor mange ganger har du sendt inn telefonen? At det ikke skjer med deg, trenger aldri å bety at det ikke skjer med andre... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 synes dere jeg bør bytte k700i mot nokia 6230 da? har 6230 bedre batteritid enn k700i? hvis den har det så kjøper jeg kansje den... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 De har vel lik batteritid.. Min holder i 3-5 dager, helt ann på hvor mye jeg bruker den selvfølgelig.. For å si det sånn.. vill du ha mp3 på telefonen så er det bare å bytte.. da du kan ha minnekort på 6230 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 men da tror jeg bytter til 6230 får ra til elkjøp på torsdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå