alexf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Snodig oppfordring kommenterer Ola By Rise. Hva mener dere? Jeg tenkte å sitte med ryggen mot TV, med palestinacaps, og spise palestinakjeks. Andre gode forslag er hjertelig velkomne. Protesterer mot RBK-kamp. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 - Aller helst bør de droppe kampen. Dersom de ikke gjør det, bør de spille med palestinske farger på drakten, sier Ebba Wergeland i Palestina-komiteen til NRK. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Syns de kan greie seg med å grisebanke haifa jeg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ettersom jeg er Brann-supporter av mitt hjerte, er jeg ytterst sjelden enig med Ola By Rise. Men i denne må jeg ta hans parti, det er snodig. Riktignok hadde jeg blitt bra lattermild av å se RBK i Palestinas landslagsdrakt. :!: Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Å bytte drakter er å overdrive, det får holde med et palestinaskjerf. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Alle Rosenborg-spillerene kan f.eks spille med ett sort sørgebind... Lenke til kommentar
zilch Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Eller ha davidsstjerner på draktene for å være solidarisk med alle jødene som lider under frykten som terroristene gir. Å trekke seg er sikkert ikke så dumt det heller, da går jo Maccabi Haifa direkte videre Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tenkte mer på ett sørgebånd som minne for alle som har død grunnet konflikten. Lenke til kommentar
student-stjørdal Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det sees jo også bort ifra at Haifa har både jødiske og arabiske spillere. Dessuten er Haifa et svært godt lag, og vi kan forvente en svært spennende kamp. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Synest kanskje det er eit litt utaktisk utspel fra palkom. Er sjølv medlem ,men er ikkje det lureste eg har sett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det beste RBK kan gjøre er å spille kampen. Å trekke seg vil jo bare gjøre at Haifa automatisk kommer med videre. Og deeeeet ville jo vært dumt hadde det ikke? Satser på 2 spennende kamper. Vi lar sport være sport og politikk være politikk. Evenement som OL skal jo ha et fredelig budskap. Å trekke inn feider og lignende i fotballkamper vil være et skritt i feil retning imho. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Et mulig case er jo at en selvmordsburka sprenger RBK-bussen. Da blir det litt mer likhet, frihet og brorskap i tippeligaen her hjemme. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er ett gammelt ordtak som sier "Man blander ikke politikk og idrett" og det synes jeg holder den dag i dag. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er ett gammelt ordtak som sier "Man blander ikke politikk og idrett" og det synes jeg holder den dag i dag. Nå vil jeg ikke kalle undertrykkelse av en hel folkegruppe for politikk, men undertrykking og faenskap. Så jeg ser ingen grunn til å ikke bruke idretten til å si ifra. Jeg vil forsåvidt ha alle pengene bort fra idretten og jeg vil helst ikke blande kontantstøtten og fotball Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Synes de kan gå med noe Palestina-artikler på seg. Vedder 100kr på at mange supportere kommer til å gjør det. Endret 6. august 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det beste hadde vært å ikke blande idrett og politikk. Med et sånt ladet tema som dette, er det fort for å bli køll på tribunen. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ser ingen grunn til at Rosenborg (eller andre lag) skal bry seg om konflikten rundt Israel og Palestina. Det er tross alt en fotballkamp, og ikke en politisk debatt. Mange reiser på ferie til Tyskland også, selv om enkelte byer ble bombet sønder og sammen under 2. verdenskrig. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Mange reiser på ferie til Tyskland også, selv om enkelte byer ble bombet sønder og sammen under 2. verdenskrig Trur det var få som drog på ferie til Tyske byer i 45. Det er 60 år siden desse byene blei bombet. konflikten i midtøsten skjer i dag. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja, men hvor er likheten mellom å dra rett i helvetet og å spille en fotballkamp ?? Dessuten er det Palestina som har min sympati.......... Lenke til kommentar
alexf Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har nå gjort en avtale med palestinakomitéen, hvor de har fått tilsendt 150 stk. palestinanisseluer. Disse gis bort gratis. Alt du trenger å gjøre er å ringe palestinakomitéen å be om å få tilsendt et eksemplar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå