kayli Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Nettopp begynt å spille Diablo II, går greit, men vet ikke hva jeg skal gjøre når min "hjelper dør", heale når det er lite liv igjen og oppgradere utstyret Har vært inne på Blizzard, men ble ikke noe klokere. Er det noen som kan være så snill å hjelpe meg. ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. ## Endret 7. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hvis du går til en NPC som har med hjelpere og gjøre (for eks hun pil'og'bue dama i Rouge Camp) og snakker med dem så får du valg om og gjenopplive hjelperen din, mot en liten sum, alt etter hvor mye verdier det er i utstyret dem har og hvilken lvl de er Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Er ikke helt sikker på om jeg forstod spørsmålet 100%, men du kan heale hjelperen din ved å gi han healing potions, (holde dem over portrettet og klikke) Samme gjør du for å gi han utstyr, holde musepekeren over portrettet og høyreklikke. Hvis han dør kan du gjenopplive han der du leide han... Lenke til kommentar
kayli Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Nix, når jeg holder potion over portrettet og klikke (høyre/venstre) enten drikker jeg den selv ellers blir den kastet i bakken, får ikke til å åpne der ho/han har utstyret. Får heller noe spørsmål fra ho dama om hun skal gjenopplive hjelpern. Like før eg får fnatt. Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kast hjelperen i normal.. er kun til nytte i hell.. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ZeroFlameX Skrevet 05/08/2004 : 22:54 Kast hjelperen i normal.. er kun til nytte i hell.. Tull. Kommer helt an på hvilke char du benytter. Letteste måten å drikke potions for mercen din er shift+1(eller der du måtte ha helsen din). Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 vi, mest avanserte brukere av Diablo pleier å trykke inn shift+*det nr potion du skal bruke er* f.eks hvis jeg har full rejuv i slot 3 i beltet, trykker jeg inn shift+3 så gir jeg merc'en full rejuv... er utrolig viktig å kunne dette når du står inni en klynge med monstere og du ser at merc'en holder på å dø. Sparer tid og liv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Her står det alt du trenger å vite om Diablo 2 og Exp pack!!! Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hmm... Jeg tror han spiller Diablo 2, og ikke LoD. Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 det står om ALT der da Lenke til kommentar
kayli Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 nei, gjør som det står, men ikke. Gir opp hele hiregreia. Takk for hjelpa uansett Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Dersom hjelperen dør kan du gjenopplive den hos den som gav deg eller solgte deg hjelperen. For å lege hjelperen kan du holde musepekeren over en healing potion/rejuvenation potion, holde inn shift og høyreklikke. For å gi hjelperen utstyr trykker du O (som i omega) for å åpne inventory'et. Endret 6. august 2004 av Umbra Lenke til kommentar
kayli Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Det gikk heller ikke. Mulig at man på ha Diablo II, Lord of Destruction for å kan gjøre dette. Får klare meg uten Takk igjen for alle svar Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det gikk heller ikke. Mulig at man på ha Diablo II, Lord of Destruction for å kan gjøre dette. Det forklarer det meste. Jeg spillte bare Diablo II en måned eller noe sånt før Lord of Destruction kom ut, så jeg fikk ikke tid til å bli kjent med spillet. Men jeg anbefaler deg å kjøpe Lord of Destruction, det blir et helt annet spill. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det gikk heller ikke. Mulig at man på ha Diablo II, Lord of Destruction for å kan gjøre dette.Får klare meg uten Takk igjen for alle svar Nettopp! Du trenger Lord OF Destruction... Foresten du bør skaffe deg det... det er mye bedre.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Ja, Diablo II blir ikke det samme uten Expansion nei. dette får du billig på: http://no.gamesmix.com/ Endret 10. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå