CHB3 Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Har to HDD EN brenner og en DVD 6 små høytalere Ja kansje man skal skaffe seg en større. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 På hovedkorte står det "IO shield, brackets o.l. mangler" hva er det? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 sikker på at du ikke vil spare en eller 2 mnd til da? så du får deg et 64 system... tror ikke du vil angre skjønnern... er hvertfall sinnsykt tålmodig sjøl... om ca 2 mnd har jeg min nye pc... og det mest irri er at jeg veit alt på min liste blir billigere (mer eller mindre) etter hvert som tida går... tror ikke du vil angre... og har du klart deg med maskina di så langt hvorfor ikke vente så du har en tusing til?????? 64 BIT!!!!!!!!! o g det med I.O shields... brackets o.l. mangler... aner ikke, men brackets er vel de greiene som sperrer for iso høla bak eller hva det heter.... tror vel du ikke bør høre på meg.... Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) har ikke tålmodighet til og vente en mnd til. Men jeg har tenkt til og oppgrader den en geng til iløpe av vårn. "IO shield, brackets o.l. mangler" Vi for håpe det ikke er no viktig En liten ting til man kan vel bruke "DDR SDRAM" på det hovedkorte? Endret 7. august 2004 av CHB3 Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 har bestilt nu Vil bare takke som har hjelp meg. takk alle sammen, det her er det beste forume det er jeg helt sikker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå