Eirikk Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Går det ann å få større minne på K700i selvom det er integret minnekort? Vil ha litt mere minne på mobilen min... Takker for svar!! Lenke til kommentar
nxm Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nei.. Det er ikke støtte for bruk av minnekort på denne telefonen. Men er 42mb internminne da.. Mer enn jeg noen gang kommer til å bruke. :-) Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 joa, det er sikkert mye på en mobil, men jeg vil ha noen flere sanger en 5 på den, hører mye på musikk skjønner du, og blir litt lei av den samme musikken hele tiden. har ikke skaffet kabel ennå heller, så jeg må overføre sanger fra en kamerat med blåtann, og han er ikke alltid tilgjengelig... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 joa, det er sikkert mye på en mobil, men jeg vil ha noen flere sanger en 5 på den, hører mye på musikk skjønner du, og blir litt lei av den samme musikken hele tiden. har ikke skaffet kabel ennå heller, så jeg må overføre sanger fra en kamerat med blåtann, og han er ikke alltid tilgjengelig... Var vel ikke så lurt og kjøpe den mobilen visst du hører mye på musikk.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Duden på expert sa til meg at du kunne sende den inn på verksted så de folka bygde ut minnet for deg. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Duden på expert sa til meg at du kunne sende den inn på verksted så de folka bygde ut minnet for deg. Du fikk vel det skriftelig? Og om de hadde gjort det så vil det vel koste deg mer enn det er verdt. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 har lagt inn ekstra 256 MB minne på min k700, men det ble litt dårlig plass så verkstedet måtte forlenge telefonen med 1/2 cm... Lenke til kommentar
star^ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Og va kostet dette? Har lyst på K700 men vil ha plass til mp3 Lenke til kommentar
Habla Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har gjort det samme, utvidet bare minnet til 222 mb med 333 mhz bus. Måtte bytte skjerm, pga av plassmangel. Fikk skjermen til p900. KONGE :!: :!: Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Før opp meg på den lista også! Jeg oppgraderte prosessoren også med det samme. Så nå har jeg 1800 mhz, 40gb, 512mb ram og en 15" skjerm! Eneste minus er at eneste måten å få alt dette på var å gjøre den om til en klapptelefon. Nå ser den slik ut: K700i 2nd edition Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Før opp meg på den lista også! Jeg oppgraderte prosessoren også med det samme. Så nå har jeg 1800 mhz, 40gb, 512mb ram og en 15" skjerm! Eneste minus er at eneste måten å få alt dette på var å gjøre den om til en klapptelefon. Nå ser den slik ut: K700i 2nd edition + At du har tatt bort kamera.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er det nødvendig å spamme ned en tråd med et legitimt spørsmål? Advarsler utdelt. Hold dere på matta framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå