- mOtz^ - Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Fant et Komputer For Alle blad hos kameraten min. Jeg vet ikke om det er gammelt, men det stod hvertfall at Service Pack 2 snart ville bli utgitt gjennom Windows Update. Flere som har hørt det samme? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 er ikke den kommet i dag da ? leste på en nettside i dag at den er utsatt igjen.men det er tydlig at uppdate siden er forandret. jeg avventer og ser hva proffene på hw sier...det er vist også slik at den kommer på engelsk først, og norsk etter noen dager.....uansett er den like om hjørnet...... forresten en post med 6-7 svar tidligere i dag eller i går kveld ang samme spørsmål,men jeg hadde ikke tid til å dybdelese den...... som sagt avventer jeg til expertene har fått klarhet i saken Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 For å gjøre en ekstrem lang historie kort så kommer SP2 25.august 2004. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Se litt på denne tråden: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=277303&hl=sp2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå