sluffy Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har store planer om å kjøpe denne megadeilige lille saken, men har en del spørsmål som jeg ikke har funnet svar på i de andre trådene om denne, så jeg lager en ny en. Jeg har ett stykk GeForce4 Ti4600, jeg vil anta at dette får plass inni boksen, men vil bare være helt sikker. Noen som kan bekrefte dette? Har ikke så masse peiling på Barebone, men er det med CPU-kjøler i disse. Har fått intrykk av det. Hvor sitter CD/DVD-rom i denne maskinen. Sånn jeg har forstått det føkger det med en CD-rom. Stemmer det? er det deksel over skuffen? Jeg vil ikke at den stygge DVD-brenner fronten skal få ødelegge designet Hvordan er det med varme inni der? Jeg sitter ikke med det mest varmeproduserende utstyret, men jeg har en følelse av at det kan bli litt småvarmt. Noen andre som har har denne som kan fortelle litt om hva de synes om den (står ikke så mange erfaringer på produktsidene på HW.no) mvh. Sluffy Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Det følger ikke med CD-rom, men den ligger bak det øverste dekselet hvor det står "MSI MEGA 180" Den kan godt være sjokkrosa, for den synes kun når den er åpen. CPU-kjøler følger med, og jeg antar det er plass til kortet ditt... Endret 6. august 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå