ophylicious Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hmm, er ikke så ofte jeg spiser noe under film. Cola er jo et must da. Det hender også at jeg har litt smågodt (= Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Man tager hva man haver. Er det ikke så de sier. Jeg tar det som er på kjøkkenet. Når det er spist opp på noen minutter (jeg er grådig), pakker jeg meg en god pris og legger under leppa. Da er det bare å kose seg Lenke til kommentar
gixer Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 På kino: M og Cola Hjemme: Kebabrull fra Campino og Cola Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Man tager hva man haver. Er det ikke så de sier. Jeg tar det som er på kjøkkenet. Når det er spist opp på noen minutter (jeg er grådig), pakker jeg meg en god pris og legger under leppa. Da er det bare å kose seg ikke noe som en velpakket pris..... er litt kjiipt på kino om den må ut i løpet av filmen" ay!, hvem fa*n var det som pælma snus i håret mitt!?"... Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Maarud, popkorn, kims, osv Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 cola light(i desperat forsøk å ungå diabetis) skal jeg spise noe varmt blir det altid pizza skal jeg ha snaks blir det enten ostepop eller popcorn Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg spiser alltid pocorn, sjokolade og drikker mest vann og cola når jeg ikke har popcorn. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Grandis, type lørdag, orginal eller kjøttdeig og løk Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Maarud, popkorn, kims, osv 8046950[/snapback] Hva er det med deg å bumpe gamle tråder? Uansett: Jeg drikker som oftest Cola elelr Is-Te Spising går ofte i potetgull eller popcorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg