Gå til innhold

hva spiser du til filmen?

Illmatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cola er et must, på kino er det baconcrisp som gjelder og hjemme er det chips å dip, men jeg har en gyllen regel, aldri film uten snacks ;) har jeg ikke penger til snacks så blir det ingen film(da må jeg gå på kino, der får jeg gratis bilett+snop :p kjekt å kjenne damen på location og vinne gratis kino for et år i kortfilm konkuranse :cool: )

Lenke til kommentar

situasjon vi aller helst ungår: filmen varer i over 3 timer, man kjøper selvfølgelig MYE salt snack's, og MYE drikke. man begyner å spise under reklamen og blir derfor tørst. så halveis mot slutten, når filmen er på det mest spennende må man no så innih*****e på dass. man begyner å gå mot exit skiltet, væiver rundt med hendene i mørket, sparker selvfølgelig ned noen uskyldige popcorn esker og kommer seg ut......så når man endelig er kommet tilbake i setet, er filmen 5 minutter ut i rulleteksten..... :(

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
situasjon vi aller helst ungår: filmen varer i over 3 timer, man kjøper selvfølgelig MYE salt snack's, og MYE drikke. man begyner å spise under reklamen og blir derfor tørst. så halveis mot slutten, når filmen er på det mest spennende må man no så innih*****e på dass. man begyner å gå mot exit skiltet, væiver rundt med hendene i mørket, sparker selvfølgelig ned noen uskyldige popcorn esker og kommer seg ut......så når man endelig er kommet tilbake i setet, er filmen 5 minutter ut i rulleteksten..... :(

Skjedde med meg under Ringenes Herre: Atter En Konge, såg den neste dag igjen :p

Lenke til kommentar

Når jeg skal se film på kino, har jeg som oftest med en pose smågodt. Men den blir alltid spist opp under reklamen, men, men. :roll:

Film hjemme derimot, kan det variere. Det er ikke alltid jeg har noe i det hele tatt, men et stort glass brus, med isbiter, er ikke å forakte. :)

Lenke til kommentar

under filmer er det slik at hånda bare går frem og tilbake fra munn til 'kilde'

på kino er det gjerne 2 store poser M og 2 halvlitere cola.

hjemme i sofaen på rommet mitt pleier det å være 1 eller 2 poser med Ost&Løk, og helst mer enn en halvannenliter cola, og da seff en stor plate med Freia Melkesjokolade.

jeg pleier aldri spise mat under film, for da må jeg hele tiden feste blikket på noe annet.

men er det en helt vanlig film som jeg ikke har noe særlig forventning til, blir det gjerne pizza eller burger eller babb.

ned i say at jeg er kanskje litt overvektig? vel, jeg satser på IT utdannelse, ikke idrettsutdannelse. fysisk aktivitet frister lite. amerikansk fotball er gøy though.

Lenke til kommentar

Spise:

Tja, hender jo jeg går for det vanlige syntetisk smågodt-vrien. Men det hører til sjeldenhetene. Jeg sitter vel vanligvis å gomler på noe litt mer staselig. En svær, hvit sjokolade. Eller noen lefser (hjemmelagde kanskje) eller en italiensk pizza (hjemmelagd kanskje). Jeg er litt lei vanlig godteri og vanlig sjokolade så jeg prøver å finne på noe kreativt. Gjerne noe man ikke trenger å se på mens man spiser.

Drikke:

Q-Melk med jordbærsmak! Det er digg. Ellers blir det ofte en eller annen jus (ananas, eple, tropisk, osv.). Av og til er det brus, men jeg har nylig funnet ut at all amerikanske drikker med bobler på butikken smaker som mange amerikanske filmer, så jeg har ikke det så ofte. Eller hjemmemiksa milkshake eller vann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...