nr.4 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 På kino: Swizzels candy. Hjemme: Cola (ubegrenset mengde selvfølgelig), pizza, og alt mulig guttæne skulle finne på å dra med seg. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 på kino; toffin hjemme; det jeg finner. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Cola er et must, på kino er det baconcrisp som gjelder og hjemme er det chips å dip, men jeg har en gyllen regel, aldri film uten snacks har jeg ikke penger til snacks så blir det ingen film(da må jeg gå på kino, der får jeg gratis bilett+snop kjekt å kjenne damen på location og vinne gratis kino for et år i kortfilm konkuranse ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 überfat selvfølgelig aldri film uten munngodt überfat Damn! No er jeg sulten Seriøst godfat det der! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Når eg skal sitte meg ned foran pc'n for å se på film pleier eg å lage noen deilige skiver og te eller cola hvis tilgjengelig. Når eg skal se film i stuen på lerret blir det som oftest chips med dip og cola. På kino er det cola og sjokolade. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) situasjon vi aller helst ungår: filmen varer i over 3 timer, man kjøper selvfølgelig MYE salt snack's, og MYE drikke. man begyner å spise under reklamen og blir derfor tørst. så halveis mot slutten, når filmen er på det mest spennende må man no så innih*****e på dass. man begyner å gå mot exit skiltet, væiver rundt med hendene i mørket, sparker selvfølgelig ned noen uskyldige popcorn esker og kommer seg ut......så når man endelig er kommet tilbake i setet, er filmen 5 minutter ut i rulleteksten..... Endret 6. august 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 situasjon vi aller helst ungår: filmen varer i over 3 timer, man kjøper selvfølgelig MYE salt snack's, og MYE drikke. man begyner å spise under reklamen og blir derfor tørst. så halveis mot slutten, når filmen er på det mest spennende må man no så innih*****e på dass. man begyner å gå mot exit skiltet, væiver rundt med hendene i mørket, sparker selvfølgelig ned noen uskyldige popcorn esker og kommer seg ut......så når man endelig er kommet tilbake i setet, er filmen 5 minutter ut i rulleteksten..... Skjedde med meg under Ringenes Herre: Atter En Konge, såg den neste dag igjen Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Når jeg skal se film på kino, har jeg som oftest med en pose smågodt. Men den blir alltid spist opp under reklamen, men, men. Film hjemme derimot, kan det variere. Det er ikke alltid jeg har noe i det hele tatt, men et stort glass brus, med isbiter, er ikke å forakte. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 f.. at jeg skulle gå inn på denne tråden. spiser som regel potetgull eller pizza, men nå må jeg gå på butikken før de stenger. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 under filmer er det slik at hånda bare går frem og tilbake fra munn til 'kilde' på kino er det gjerne 2 store poser M og 2 halvlitere cola. hjemme i sofaen på rommet mitt pleier det å være 1 eller 2 poser med Ost&Løk, og helst mer enn en halvannenliter cola, og da seff en stor plate med Freia Melkesjokolade. jeg pleier aldri spise mat under film, for da må jeg hele tiden feste blikket på noe annet. men er det en helt vanlig film som jeg ikke har noe særlig forventning til, blir det gjerne pizza eller burger eller babb. ned i say at jeg er kanskje litt overvektig? vel, jeg satser på IT utdannelse, ikke idrettsutdannelse. fysisk aktivitet frister lite. amerikansk fotball er gøy though. Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Rosa kjærlighet fra brynhild og brus. Og svensk cheddar popcorn. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg spiser drops og drikker Cola Light. Iblant får jeg driitlyst på baconsnacks, og da spiser jeg det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Fast: - Pistasjnøtter (aner ikke hvordan en skriver det) - Sørlandschips - Gourmet: Red and Roasted - Hubba Bubba - Gullbrød - Pizza Flytende: - BATTERY - Sprite Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Flytende:- BATTERY Dette drikker jeg til 24 maraton! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Spise: Tja, hender jo jeg går for det vanlige syntetisk smågodt-vrien. Men det hører til sjeldenhetene. Jeg sitter vel vanligvis å gomler på noe litt mer staselig. En svær, hvit sjokolade. Eller noen lefser (hjemmelagde kanskje) eller en italiensk pizza (hjemmelagd kanskje). Jeg er litt lei vanlig godteri og vanlig sjokolade så jeg prøver å finne på noe kreativt. Gjerne noe man ikke trenger å se på mens man spiser. Drikke: Q-Melk med jordbærsmak! Det er digg. Ellers blir det ofte en eller annen jus (ananas, eple, tropisk, osv.). Av og til er det brus, men jeg har nylig funnet ut at all amerikanske drikker med bobler på butikken smaker som mange amerikanske filmer, så jeg har ikke det så ofte. Eller hjemmemiksa milkshake eller vann. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 På kino: Swizzels candy. Hjemme: Cola (ubegrenset mengde selvfølgelig), pizza, og alt mulig guttæne skulle finne på å dra med seg. Wah! Finnes de fremdeles? Husker jeg kjøpte sånne i hopetall når jeg var 7-8 år, men har ikke sett dem på aldri så lenge. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Coca Cola Noe sjokolade (Troika, Lion eller Hobby) Kommer an på hvor mange vi er, men ofte Pizza! Smash Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 På kino: cola, cola, cola Hjemme: juice Mat bråker altfor mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg