Illmatic Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 satt å leste når jeg kom på et kanskje interesant topic: hva er det du foretrekker å spise/drikke når du ser film?mine favoritter er popcorn(baconcrisp funker bra og), pizza og cola. post inn! Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ostepop, cashew-nøtter, cheese rings...osv..osv.. klarer utrolig nok å spise opp alt lenge før filmen er ferdig, så når det er tomt så ranes kjøleskapet. da kan det fordøyes mye rart Cola er et must! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) har som regel ettellerannet å spise når jeg skal se film. Pleier å ha minst 1 sort chips (hvis det er snakk om små poser, ala skruer o.l, må der være 1 pose chips per hode, og da er det greit å ha forskjellige typer), litt sjokolade, og en pose med en slags "blanding".. Det er ofte en pose med "Søppeldynga", med varierte drops, eller en god gammeldags "Godt og Blandet", eller gjerne smågodt. Jeg pleier alltid ha chips fordi jeg føler at snopet blir for fort oppspist. På kino kjøper jeg alltid smågodt, og det er spist opp i løpet av reklamen Veldig ofte starter jeg med å spise f.eks en pizza mens jeg ser film, men det er ikke alltid, så jeg syntes at Peppes FilmDeal er en ganske god ide... edit: Glemte å skrive opp colaen.. den er selvsagt et must.. Endret 5. august 2004 av Musty Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Snus og cola Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 snus er et must ofte ja...! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Enhver som har vært på kino i statene vet at popkornet de selger der er den beste i verden. Man velger hvor mye smør man vil ha selv, hvor genialt er det? Er det rart amerikanere er litt lubne? Lenke til kommentar
Svin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 General Snus (spises dog ikke, men puttes iallefall i munnen ) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 "Hold-it" med pizzasmak og kald cola... Etter den kvikk lunsh eller annet snop Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Enhver som har vært på kino i statene vet at popkornet de selger der er den beste i verden. Man velger hvor mye smør man vil ha selv, hvor genialt er det? Er det rart amerikanere er litt lubne? har bodd der i 3,5 år......*drømmer om smør* Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 snus er et must ofte ja...! Nei, nei , nei ALLTID Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 snus er et must ofte ja...! Nei, nei , nei ALLTID hehe...ok da, sitter å baker nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Salt potetgull med dip, iskald cola, Troika eller en annen digg sjokolade.. Uff... nå må jeg ut å kjøpe. Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Såfremt mulig: Warheads/Reeses Peanut Butter Cups... Til vanlig Farris/Fanta/Villa Farris + potetgull/eksessive kvanta sjokolade, da gjerne New Energy. + smågodt surt & salt :-D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ok, her har du min vurdering: 1. Seriøse filmer --> filmer jeg virkelig VIL se. Snus Cola Saltstenger/popcorn Filmvenner 2. Andre filmer Snus 2 sixpacker pils Saltstenger Fulle venner Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Tja,litt lasagne.Sammens med Cola og en pose stjerne mix Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) überfat selvfølgelig aldri film uten munngodt überfat Endret 5. august 2004 av likferd Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Spiser aldri når jeg ser film, men hender jeg biter negler (hvis det da teller...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg