_Eirik_ Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Når jeg ska starte PC-en så kommer det bare "A disk error occurred press ctrl+alt+del to restat" Er hardisken vræka. PC-en finner hardisken i biosen, når jeg skulle bruke oppstarts diskketer så går det fint an og kopiere til disken ( jeg hadde bare 5 av de 6 oppstarts disketen til winxp, skal lage nye nå) Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 harddisken har ikke gått istykker. den er ikke ødelagt før du får en feilmelding fra bios, noe åla: "media on ide primary/slave can not be read" ditt problem er enklere å løse. lag deg en boot-disk, som inneholder filen format.com og la systemet boote fra disketten. skriv format c: /s warning: all data on the non-removable drive c will be lost. do you want to continue with format? yes / no velg y (eller j) og gjør deg selv en tjeneste. anskaff deg en hagle (eller lån en av en kamerat) få kompisen din til å hive xp-platen opp i lufta, pek i retning av xp-plate med munningen på hagla, trekk av. mange små biter av win xp burde nå lande på bakken, spredt utover et begrenset geografisk område skaff deg win2k. [ Denne Melding var redigert av: roaldhansen på 2002-04-28 20:50 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå