Gå til innhold

Bytte Chess abonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til "Bamsemoms"...

Tenker på det samme byttet selv....

Når du ba om bytte...Skulle det (om det hadde gått riktig for seg) skjedd på et bestemt tidspunkt og uten "nedetid" i det hele tatt?

Og i så fall kunne det gjøres raskt? (samme dag, eller i løpet av kort tid?)

Godtar de melding om bytte bare ved en tlf eller e-mail?

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

jegt tror det tok et par dager fra jeg sa ifra, etter at det ikke funket en dag sendte jeg mail til idar vollvik og da ble sim-kortet åpnet igjen :yes:

 

jeg har ihvertfall spart tid og penger på å bytte til chess kontant, men virker som roaming i utlandet er noe mer begrenset, fikk ikke mobilen til å funke på malta ihvertfall mens mange andre abonnement fungerte hos de jeg var der sammen med...

Lenke til kommentar

"Bamsemoms"....

 

Ja det er noen begrensninger på bruk i utlandet på kontant. Skjønt det har kommet til veldig mange land der også nå.

Du nevner Malta?

Det tror jeg nettop har kommet med på listen for Chess kontant, Tror du har rett i, at du ikke fikk brukt det der, om det er for litt siden.

 

Er forresten lagt ut en ny og oppdatert side for tilgjengelige land og priser for kontant på hj.sidene til Chess. Bare følg linken fra priser/samtalepriser og så ser du link for "chess kontant i utlandet"...nederst på siden.....

 

Jeg har Chess connect som sagt nå og kommer vel til å gå over til kontant. Connect er blitt et "håpløst" ab, etter at kontant kom, med lavere priser....

Selv om kontant har litt høyere priser i utlandet.

 

Dessuten støtter Chess kontant Gprs i utlandet, noe ikke Mobyson gjør og det er avgjørende for meg.

 

Takker forøvrig for svar.

 

Hmm....Nå blir jeg forvirret. Bare noen timer etter at jeg skrev ovenstående innlegg, har de jaggu meg forandret linken jeg nevner for chesskontant og utland?....Malta er borte igjen...he he...

Har sett dette flere ganger fra Chess i det siste. At de vingler litt på sidene sine...

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...