harald_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) jaja, enda en fisk fra meg. Litt kritikk hadde vært fint http://home.no.net/harald2k/bilder/fisk2.png Endret 5. august 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) stilig! men jeg likte ikke det tydelige skillet i headeren!! mer var det egenlig ikke og si! EDIT: likte heller ikke den hrld greia på toppen av siden.. Endret 6. august 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 ok, her er en med litt mere glætt overgang http://home.no.net/harald2k/bilder/fisk2.png Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Sett en bindestrek etter "blog" (uten mellomrom før bindestreken). Menyvalg 1 og 4 har ikke opprom foran seg, noe 2 og 3 har. Ellers mye bra Muligens litt ubalansert på en måte, med headeren. Kunne gjort seg med en footer. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Tja, likte den ikke så veldig godt. - ALT FOR stor header. - hrld.net <-- passet ikke.. IMO er det stygt med så stor pixelfont. - AA på pixelfont i menyen. - Scanlines i header. - "en personlig blog og portefølje side" <-- ord delings feil. - Blir fryktelig tomt og stusselig med bare svart og hvit som farger. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg likte best "fisk2" fordi "fisk1" hadde alt for stor header. Men jeg synst du burde prøve å lage noe over og under menyen som en strek eller noe. Synst også du burde ha noe under streken som er under teksten. Men siden er jo pen da, trenger bare noen få småforandringer Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) har mekka headern, gjort den mindre, pluss fjærna scanlines. edit: det med pixelfonten i menyen tar jeg når dette skal kodes Endret 5. august 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Bedre, men du er ennå et stykke fra bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå