Gå til innhold

powercolor 9800pro = ok?

dj_j0tul

Anbefalte innlegg

hei

Jeg bestilte mitt PowerColor 9800pro av Komplett på tirsdag, og håper på betydelig bedre ytelse enn fra mitt gamle 9200 kort fra Shappire.

Prob er at i ettertid, hører jeg mye dritt om vifta på PowerColor sine kort... :ermm:

Har de rettet på dette problemet??? Er kortet greit nå? Ble plutserlig litt skeptisk :no:

Er det veldi varmt??

Svar motas med takk :)

-me

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp kjøpt meg Powercolor 9800pro... Bra kort. Bare synd at man ikke kan kjøre doom3 skikkelig på det uten å måtte nedklokke kortet (eller eventuellt kjøre på mere vifter)...

Alt i alt ett meget bra kort som foruten doom problemet er ett sinnsykt bra kjøp

Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt meg Powercolor 9800pro... Bra kort. Bare synd at man ikke kan kjøre doom3 skikkelig på det uten å måtte nedklokke kortet (eller eventuellt kjøre på mere vifter)...

Alt i alt ett meget bra kort som foruten doom problemet er ett sinnsykt bra kjøp

Kan du utdype litt om hvilke problemer som er med PC9800pro og Doom3 ?

Jeg sliter med å få det til, krasjer etter at første brett er loadet inn, kommer aldri inn i selve spillet. En kamerat som sa han hadde akkurat samme problemet.

Har prøvd alle de to siste ati driverne + nyeste beta + omega. Krasjer samme sted uansett. Tror jeg har god nok kjøling, har montert på VGA Silencer.

Endret av hwe
Lenke til kommentar

Jeg sliter med å få det til, krasjer etter at første brett er loadet inn, kommer aldri inn i selve spillet. En kamerat som sa han hadde akkurat samme problemet.

Har prøvd alle de to siste ati driverne + nyeste beta + omega. Krasjer samme sted uansett. Tror jeg har god nok kjøling, har montert på VGA Silencer.

Hadde samme problem. Crash To Desktop etter noen få minutter. Men d gikk vekk etter en tur til Ati-siden for å hente siste driveren. Du har ikke klokket?

Endret av brsseb
Lenke til kommentar
ta en titt på bruker-erfaringene til kortet..så skjønner du hvorfor jeg ble urolig

Hvis du så på bruker erfaringene og ble urolig er du hypokonder :)

Det er utrolig mange på dette forumet som har eller har hatt dette kortet og de aller aller fleste har ikke hat noen problemer.

Lenke til kommentar

Hadde samme problem. Crash To Desktop etter noen få minutter. Men d gikk vekk etter en tur til Ati-siden for å hente siste driveren. Du har ikke klokket?

Ikke klokket nei.

Har prøvd catalyst 4.6 , 4.7 , 4.9 beta og nyeste drivere jeg fant på omega i går.

(og uninstaller før jeg installerer nye drivere ja)

Men krasjer ikke etter noen minutter hos meg, krasjer før jeg får spilt. Og ikke til desktop dessverre. Stort sett var reboot knappen eneste løsning.

Klarte kanskje et minutt når jeg hostet et lan game for å se om det virket.

(sorry, ble kanskje litt off-topic dette)

Endret av hwe
Lenke til kommentar

Problemet er at kortet ikke klarer å kjøre doom3 skikkelig... Får hvite og røde dots på skjermen, blir flere og flere etterhvert som jeg spiller.

Lenke til kommentar
takk gutta! :D

Der ble jeg letta...  :)

Mit system er; Xp2800+, Asus A7N8x, 80Gb Wd m/8mb cache og 512 ram (single)333mhz... Jeg burde kunne forvente hakkefri CMR4 og fin grafikk, ikkesant?  :yes:

Tror nok det ja!!!! hehehehehe :!: Jeg kjører det uten hakking, og det med et Geforce 4 Mx 460!!!!!!! :whistle: Har Xp2000+, A7V8X, 768mb DDR Pc2700 og 80gb!

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...