dj_j0tul Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hei Jeg bestilte mitt PowerColor 9800pro av Komplett på tirsdag, og håper på betydelig bedre ytelse enn fra mitt gamle 9200 kort fra Shappire. Prob er at i ettertid, hører jeg mye dritt om vifta på PowerColor sine kort... Har de rettet på dette problemet??? Er kortet greit nå? Ble plutserlig litt skeptisk Er det veldi varmt?? Svar motas med takk -me Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Viftene er helt fine nå. Ikkenoe tull med det kortet. Usannsynlig mye bedre enn 9200. Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Powercolor R9800 Pro er ett bra kort, mye bedre enn ditt gamle Ryktene sier at R9800Pro er det beste kortet du får for under 2000,-. vifta skal jo holde, men vet ikke om den er god nok vis du skal klokke kortet.. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) takk gutta! Der ble jeg letta... Mit system er; Xp2800+, Asus A7N8x, 80Gb Wd m/8mb cache og 512 ram (single)333mhz... Jeg burde kunne forvente hakkefri CMR4 og fin grafikk, ikkesant? Endret 5. august 2004 av dj_j0tul Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 det er evigheter siden de fiksa problemet med vifta. Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ja, det tror jeg!!! *har faktisk kjøpt meg R9800Pro jeg og:D Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 det er evigheter siden de fiksa problemet med vifta. ta en titt på bruker-erfaringene til kortet..så skjønner du hvorfor jeg ble urolig Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Ja, det tror jeg!!! *har faktisk kjøpt meg R9800Pro jeg og:D welcome 2 tha club :!: Lenke til kommentar
Beop Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nettopp kjøpt meg Powercolor 9800pro... Bra kort. Bare synd at man ikke kan kjøre doom3 skikkelig på det uten å måtte nedklokke kortet (eller eventuellt kjøre på mere vifter)... Alt i alt ett meget bra kort som foruten doom problemet er ett sinnsykt bra kjøp Lenke til kommentar
HWE Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Nettopp kjøpt meg Powercolor 9800pro... Bra kort. Bare synd at man ikke kan kjøre doom3 skikkelig på det uten å måtte nedklokke kortet (eller eventuellt kjøre på mere vifter)... Alt i alt ett meget bra kort som foruten doom problemet er ett sinnsykt bra kjøp Kan du utdype litt om hvilke problemer som er med PC9800pro og Doom3 ? Jeg sliter med å få det til, krasjer etter at første brett er loadet inn, kommer aldri inn i selve spillet. En kamerat som sa han hadde akkurat samme problemet. Har prøvd alle de to siste ati driverne + nyeste beta + omega. Krasjer samme sted uansett. Tror jeg har god nok kjøling, har montert på VGA Silencer. Endret 5. august 2004 av hwe Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Kan du utdype litt om hvilke problemer som er med PC9800pro og Doom3 ?Jeg sliter med å få det til, krasjer etter at første brett er loadet inn, kommer aldri inn i selve spillet. En kamerat som sa han hadde akkurat samme problemet. Har prøvd alle de to siste ati driverne + nyeste beta + omega. Krasjer samme sted uansett. Tror jeg har god nok kjøling, har montert på VGA Silencer. Hadde samme problem. Crash To Desktop etter noen få minutter. Men d gikk vekk etter en tur til Ati-siden for å hente siste driveren. Du har ikke klokket? Endret 5. august 2004 av brsseb Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ta en titt på bruker-erfaringene til kortet..så skjønner du hvorfor jeg ble urolig Hvis du så på bruker erfaringene og ble urolig er du hypokonder Det er utrolig mange på dette forumet som har eller har hatt dette kortet og de aller aller fleste har ikke hat noen problemer. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Kan du utdype litt om hvilke problemer som er med PC9800pro og Doom3 ?Jeg sliter med å få det til, krasjer etter at første brett er loadet inn, kommer aldri inn i selve spillet. En kamerat som sa han hadde akkurat samme problemet. Har prøvd alle de to siste ati driverne + nyeste beta + omega. Krasjer samme sted uansett. Tror jeg har god nok kjøling, har montert på VGA Silencer. Hadde samme problem. Crash To Desktop etter noen få minutter. Men d gikk vekk etter en tur til Ati-siden for å hente siste driveren. Du har ikke klokket? Ikke klokket nei. Har prøvd catalyst 4.6 , 4.7 , 4.9 beta og nyeste drivere jeg fant på omega i går. (og uninstaller før jeg installerer nye drivere ja) Men krasjer ikke etter noen minutter hos meg, krasjer før jeg får spilt. Og ikke til desktop dessverre. Stort sett var reboot knappen eneste løsning. Klarte kanskje et minutt når jeg hostet et lan game for å se om det virket. (sorry, ble kanskje litt off-topic dette) Endret 5. august 2004 av hwe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har bygd en pc for en kompis, bestilte et 9800pro til han, og det hadde R360 kjerne. Og ja, det er et ok kort. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har hatt mitt pc 9800pro i 2 måneder nå, og har ikke opplevd noen problemer! Vifta funker helt greit, og jeg har vellykket flashet kortet mitt med xt bios med den orginale vifta! H.kon Lenke til kommentar
Beop Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nettopp kjøpt meg Powercolor 9800pro... Bra kort. Bare synd at man ikke kan kjøre doom3 skikkelig på det uten å måtte nedklokke kortet (eller eventuellt kjøre på mere vifter)... Alt i alt ett meget bra kort som foruten doom problemet er ett sinnsykt bra kjøp Kan du utdype litt om hvilke problemer som er med PC9800pro og Doom3 ? Jeg sliter med å få det til, krasjer etter at første brett er loadet inn, kommer aldri inn i selve spillet. En kamerat som sa han hadde akkurat samme problemet. Har prøvd alle de to siste ati driverne + nyeste beta + omega. Krasjer samme sted uansett. Tror jeg har god nok kjøling, har montert på VGA Silencer. Problemet er at kortet ikke klarer å kjøre doom3 skikkelig... Får hvite og røde dots på skjermen, blir flere og flere etterhvert som jeg spiller. Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) takk gutta! Der ble jeg letta... Mit system er; Xp2800+, Asus A7N8x, 80Gb Wd m/8mb cache og 512 ram (single)333mhz... Jeg burde kunne forvente hakkefri CMR4 og fin grafikk, ikkesant? Tror nok det ja!!!! hehehehehe :!: Jeg kjører det uten hakking, og det med et Geforce 4 Mx 460!!!!!!! Har Xp2000+, A7V8X, 768mb DDR Pc2700 og 80gb! Endret 5. august 2004 av ahumoe Lenke til kommentar
HWE Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ok, det har jeg sett flere sliter med. Men så langt kommer ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå