Machz Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei, Har kjøpt meg en Asus A716 som jeg så langt er veldig fornøyd med. Nå er greia å få utnyttet funksjonene på en best mulig måte dog... Feks: Jeg har USB BT adapter(5m rekkevidde elns). Hvordan går jeg fram for å bruke feks Aktivsync med BT? Jeg har også en USB WLAN adapter(3Com 11G) som jeg opprinnelig kjøpte til en bærbar PC. Er det noe ålreit å bruke en slik for å kunne surfe på nettet med PDAen, eller er det like greit å kjøpe en skikkelig WLAN router(har en tradisjonell router nå som begynner å trekke på årene). Og: Noen som har tips om hvor jeg kan finne programvare for å skrive timelister osv(gjør ikke noe om det er på engelsk)... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 å lage timelister i excel er det enkleste du kan gjøre i dette regneprogrammet. du lager bare timelisteoppsettet på pc'en din og flytter regnearket over til PDAen etterpå.. tut¨å kjør... eneste du bør tenke på når du lager timelista er at det bør designes så det passer best mulig for den lille PDA skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå