SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Åherregud!! Politikere/politi folk osv kommer aldri til å lære. De skal alltid forby ting fordi de tror det kommer til å hjelpe. Dette kommer etter knivstikkingen i oslo. En som er psychopat og som har planer om å drepe kommer til å drepe uansett ka han måtte bruke som redskap. Avogtil lurer eg på ka i helsiken som foregår med disse som skal forby det ene eller det andre. http://bt.no/innenriks/article278242 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jaja... Helt greit for min del om de forsvinner egentlig.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 De knivene er jo greie. Ka med sånne lord of the rings sverder eller katanaer? Skal alle de bli forbudt? Nei vi bor i norge der alt skal forbys eller begrenses. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 De må jo nesten forby kjøkkenkniver og brødkniver også da, for de er jo MYE mere tilgjengelig for psychoer som tilfeldigvis får lyst å drepe litt. De finnes i kjøkkenskuffen. Trenger ikke bestille kule rambokniver på postordre for a drepe engang. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Billigere også. Har du dårlig råd men vil drepe kan du kjøpe brukt brød kniv på fretex. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Helt idiotisk... Hva blir det neste de forbyr? Som sagt tidligere, det hjelper ikke å forby en gjenstand som blit brukt til noe ulovlig. Disse rambo-knivene er jo sikkert fantastiske til å ta med seg ute i naturen... Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=277318&st=100 Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Hvis han syke somalieren ikke hadde brukt kniv men heller kvelt og slått offrene, hadde det vært forbudt med somalier i Norge da??? Eller får den sak skyld, hadde han drep offren med bh (kvele) Hadde bh’er blitt forbudt da????? Endret 5. august 2004 av eierdegics Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Enaste de kan brukas til er pyntegjenstand, vertfal lovlig. Men de kan være kule å ha som pynte gjennstand da, så for min del vil jeg ha de lovlig. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Enaste de kan brukas til er pyntegjenstand, vertfal lovlig. Men de kan være kule å ha som pynte gjennstand da, så for min del vil jeg ha de lovlig. Kan også brukes til jakt... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Enaste de kan brukas til er pyntegjenstand, vertfal lovlig. Men de kan være kule å ha som pynte gjennstand da, så for min del vil jeg ha de lovlig. Kan også brukes til jakt... Det fintes andre kniver som er bedre egnet til det. Men de kan vel brukas til det. Enda de muligens er noe overkill. Mulig de er bra egna til jakt hvor våpene er kniven, men jeg vil tru det finte bedre redskaper til flåing og denslags etter arbe. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ja, jeg vil gjerne ha en mektig kniv/sverd på hylla, håper ikke det blir forbudt, da betyr det slutten på Pentagon, den kuleste butikken i Oslo:( Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Bah, kniv er kniv, begynn heller med forbygging på andre måter. Det blir for dumt. - "Hei, har dere "rambokniv" - "Nei, dessverre, men vi fører mindre tollerkniver da." - "Takk, men ellers takk." *mann tusler ut av butikk og hjem* YEY, vi reddet uskyldige mennesker! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Eller får den sak skyld, hadde han drep offren med bh (kvele) Hadde bh’er blitt forbudt da????? He-hey! At jeg ikke har tenkt på dette før! *Finne fram BH'en eks'en glemte igjen her en gang* Endret 5. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det må skje ei ulykke før at man skal gjøre sånne "geniale" tilltak kommer på banen. Er staten norge. Ser ikke problemet med å ha slike kniver egentlig. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 jeg har heldigvis rambo kniv alt:D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Har katana her. Kaste kniv liggende ett sted også. Hvis eg ville kunne eg drept med ka som helst her inne på rommet mitt. Kommer noen på noe som ikke man kan drepe med? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hvis han syke somalieren ikke hadde brukt kniv men heller kvelt og slått offrene, hadde det vært forbudt med somalier i Norge da??? Eller får den sak skyld, hadde han drep offren med bh (kvele) Hadde bh’er blitt forbudt da????? Det skal du faktisk ikke se bort i fra. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Slike forbud er jo helt og totalt bak mål så lenge det finnes andre fullverdige alternativer. Skønner ikke hva man egentlig tenker og vil med et slikt utspill. Eneste måtte være dersom dette skal være begynnelsen på et langt prosjekt som skal bestå i å forby de andre alternativene også. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har nettop sendt et brev til justispolitiker Knut Storberget (Ap), hvor jeg ber om at brødkniver som måler over 22,8 cm må bli forbudt. Grunnen til dette er at det er vitenskapelig bevist at man ikke trenger lengre kniv enn 21,3 cm for å skjære i et ordentlig stykke brød. Jeg tar med et utdrag fra brevet: Duuhh!!11! Måi kke SElgE rAm bo Kniver!!11 DUST!!!111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå